{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Dækken {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
I år har jeg overvejet at købe et dækken til min kære fjollebolle, hvilket han ikke har haft før. Før i tiden havde jeg ham hjemme, og havde mulighed for at tage ham ind til tørre om vinteren, før jeg skulle bruge ham. Men nu er han blevet opstaldet, og der er derfor ikke mulighed for, at han bliver taget ind. Derfor har jeg tænkt at jeg ville købe et regndækken uden gram og for, bare til at holde ham tør så vi også kan få redet lidt til vinter - for sidste vinter fik vi næsten ikke redet pga vejr og han var våd osv. Ikke særlig praktisk smiley
MEN - kan jeg godt have et regndækken til ham, hele vinteren? jeg er ligeglad med hvor meget pels han får, den bekymrer mig skam ikke. Og hvis det kan lade sig gøre, skal jeg så have to dækkener at skifte med, selvom han bliver striglet hver dag (senest hver anden) og derfor får dækkenet af og sådan?
Jeg har aldrig haft hest med dækken før, så jeg håber der er nogle som vil vejlede mig lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækken
Kommentér på:
Dækken

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce