{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

Frieser plag fra 2010 værdi? {{forumTopicSubject}}

Hej

Da jeg er begyndt at tænke at jeg måske købte hest på et dårligt tidspunkt overvejer jeg nu om jeg skulle forsøge sælge selvom markedet er dødt og jeg ved jeg mister penge på det.
Men han er en ren Frieser plag fra 2010 og 150 høj, begge forældre er ca 161. mor er barock og far den sporty type, han har grønt hestepas da mor er et ups føl fra et hollandsk frieser stutteri.
Han er rigtig flot og godt sat sammen har en ganske fin gang og masser af man og hovskæg. Også er han super nem at have med at gøre, både trækture og rimelig flink til at løfte ben og kommer altid på folden når man kalder smiley

Hvad ville i tro jeg kunne sætte ham til?
Har selv tænkt omkring 10.000 kr som jeg selv gav?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frieser plag fra 2010 værdi?
  • #1   27. sep 2011 Undskyld jeg måske spørger dumt, men troede egentlig ikke man måtte kalde det frieser, hvis der er barok i stamtavlen?

• #2   27. sep 2011 Hvad mener du?
    Moren er Ren Frieser men af den kraftige type? det er det som barock betyder, der er den gamle barock model, den som er en mellem ting af de to også den sporty model, sådan er de desværre begyndt at gøre med de fleste tungere racer de bliver gjort sporty idag, men moren er af den gammel dags type, mor er ikke barock pinto som du nok tænker på smiley
    Men ren frieser af den gamle oprindelige model smiley

• #3   27. sep 2011 nårh ja sorry xD ups kom til at tænke på "barokpinto" troede det var det du mente første gang jeg læste det.. sorry i;
    Men desværre ved jeg ikke hvad man kan sælge en frieser til, men han er godt nok flot!

• #4   27. sep 2011 Mange tak smiley

• #5   27. sep 2011 Men synes i forhold til at det lyder til at han har mange ting, at det er billigt for en frieser smiley
    (dog kigger jeg selv efter frieser, men da jeg kun har 9000 på kontoen, går der nok lidt tid før jeg får råd til en sort perle :s )

• #6   27. sep 2011 ja afhængigt af om du vil have en der kan rides eller du godt vil købe en der er ung, for tager selvfølgelig gerne imod bud smiley

• #7   27. sep 2011 personligt vil jeg have en der er ung, for så kan jeg selv forme den, ligesom jeg har gjort med Samson, Sara og de andre smiley for øvrigt er frieseren efter min erfaring jo også lærenem smiley men synes da det synd hvis du sælger allerede efter et år?

• #8   27. sep 2011 Jeg købte ham allerede i juni/juli, så har kun haft ham ca 3 måneder og er også selv rigtigt træt af det, men når victor kan begynde at blive redet og komme i brug begynder jeg at tænke børn også får jeg slet ikke tid til ham før om nogle år, også er der mange ting jeg gerne vil og det kan jeg ikke med de penge de koster mig om måneden at have hest, derfor jeg overvejer salg, kan altid købe en hest om fx 10 år når børnene er blevet større og der igen er penge til det smiley

• #9   27. sep 2011 Ja okay kan godt se logikken i det.. Han lyder ellers som en helt fantastisk hest, og ja, som drømmehesten smiley

• #10   27. sep 2011 ja uden tvivl han er også min drøm, men hvis du bliver interesseret er du meget velkommen til at skrive og komme med et bud smiley

• #11   28. sep 2011 Prisen afhænger også af om der er stamtavle på ham og hvor mange ster der ligger i ledene .. det er nogle ganske fantastiske heste man sælger til en billig pris i år smiley Heste som folk normalt ikke havde råd til at købe før smiley held og lykke med salget

• #13   29. sep 2011 Elisa&Samson - alt kan gemmes, intet glemmes.

du kan jo kigge på tex, han koster 5500.

trods den lave pris er der ikke rigtig nogen henvendelser. smiley

• #14   29. sep 2011 Line
    Nu er din tex jo også barock pinto og ikke en frieser og frieseren er en dyre hest at gå ud og købe og eftersom victor er ren frieser bør han kunne sælges for en højere pris men lige pt er han taget af nettet igen

• #15   30. sep 2011 ja men tex er 75%
    nu har din jo ikke papir. så man kan jo ikke bevise at han er ren. men hvis jeg skulle vælge ville jeg ikke sælge noget som helts lige nu. det er rigtig svært og man får ingenting for de ting man sælger.

Kommentér på:
Frieser plag fra 2010 værdi?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce