{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Frieser plag fra 2010 værdi? {{forumTopicSubject}}

Hej

Da jeg er begyndt at tænke at jeg måske købte hest på et dårligt tidspunkt overvejer jeg nu om jeg skulle forsøge sælge selvom markedet er dødt og jeg ved jeg mister penge på det.
Men han er en ren Frieser plag fra 2010 og 150 høj, begge forældre er ca 161. mor er barock og far den sporty type, han har grønt hestepas da mor er et ups føl fra et hollandsk frieser stutteri.
Han er rigtig flot og godt sat sammen har en ganske fin gang og masser af man og hovskæg. Også er han super nem at have med at gøre, både trækture og rimelig flink til at løfte ben og kommer altid på folden når man kalder smiley

Hvad ville i tro jeg kunne sætte ham til?
Har selv tænkt omkring 10.000 kr som jeg selv gav?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frieser plag fra 2010 værdi?
  • #1   28. sep 2011 Anita -
    Vil gerne se link på de frieser plage du kan finde som står til 6-7000 kr? jeg har nemlig selv søgt og finder ingen i den prisklasse kun blandinger? rene frieser plage fra 2010 har jeg set til 20 og over(dog med stamtavle)?

• #2   28. sep 2011 Du skriver moren er barock?
    Så er føllet ikke frieser, men barock smiley

• #3   28. sep 2011 i misforstår barock, moren er ikke barock pinto, men barock af type, det vil sige hun er den gamle barock model den type som man oprindeligt avlede efter men idag avler man sporty modeller og den model er faren, han er 100% ægte men mor er et ups føl født på et hollandsk frieser stutteri man kender hoppens mor men ikke far da han var en ukendt hingsteplag. Så han er ægte frieser men der kan ikke komme papir på ham, da hans mor slet ikke skulle have været født smiley
    Så jo han er frieser og ikke anden særlig race, havde du været inde på hans profil er man heller ikke et sekund i tvivl,og han bliver en mellem ting af barock og sporty

• #4   28. sep 2011 Victors far er kåret, og jo det gør en forskel om der er stamtavle eller ej, for selvfølgelig er det vigtigt den er ren og du kan tydeligt se på victor han er ren, havde han fx en plet ville jeg aldrig kalde ham frieser, men man er ikke et sekund i tvivl når man ser ham om han er ægte, men han er taget af igen, venter og ser tiden an, for ønsker ikke at sælge

• #5   28. sep 2011 Hvis det er Guido der er faderen, så er han jo altså ikke kåret i frieserforbundet skal du tænke på... og med en mor der ikke kan få stamtavle, og en far der ikke er kåret, så synes jeg det er at strække den og sælge ham som renracet frieser.

Det kan godt være du kan oprette ham herinde som frieser.... men skal man sælge til folk, kræver det altså dokumentation i form at stamtavle hvis han skal sælges som renracet.

Mit bud ville være omkring 6000-7000,-

• #6   28. sep 2011 Men jeg ved også han er renracet kender jo begge forældre og de er ægte og man kan tydeligt se på ham at han er ægte, men han er allerede taget af igen, da jeg har droppet at sælge da jeg ikke ønsker at sælge

Kommentér på:
Frieser plag fra 2010 værdi?

Annonce