{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HOW TO:
  • #1   10. okt 2011 Kigger med

• #2   11. okt 2011 Det er bare at komme igang... Siden er lidt svært overskuelig, men bliv ved med at fedte rundt på den og pludselig har man overblikket.

Det er ikke helt opdelt på samme måde som herhjemme, nogle at walk and trot programmerne er sværere end andre og der er en del.

Det indeles i

walk and trot
    Starter
    Intermediate
    Advanced

Du kan frit starte alle levels som der nu, medmindre det er en restricted, men det i forhold til en tidligere opnået procent. Jeg tror dog de pusler med at lave udelukkelses regler.

Under schedule & Entry

Vælger du den måned du vil starte og læser klasse beskrivelserne igennem

Helt nederst kan du så tilmelde dig, lidt som når du handler på nettet.

Så får du en kode på email som du skal kalde din video fil. Det er absolut det nemmeste at uploade på youtube også sende dem linket.

Alt du skal vide står på siden læs evt. det her

http://interdressage.com/help.php

De fleste starter i en walk and trot, så kan du/i altid avancere hvis det er for lavt nivau.

Der er også showklasser, det er der jeg husere med min utilredne 4 års, min fat pownie er desværre ude med en lille hovskade.

I får en masse for pengene, deres politik er den posetive kritik, så man får forslag til forbedringer frem for "skældud" for de fejl man begår.

De er jo engelske i ridestilen, så taktfasthed og stabilitet tæller meget. En afslappet pænt ligeudrettet hest vil få høje karaktere.

Ellers spørg løs, man blir hurtigt afhængig smiley

• #3   11. okt 2011 Er der ikke også konkurrencer med "pæneste hoved" , pæneste dressurbillede osv?

• #4   11. okt 2011 Ditte, Det er på intershowhorse du finder de konkurrencer.

Interdressage er video film med bedømmelse af dommere.

Intershowhorse er foto. Men fine rosetter begge steder.

• #5   11. okt 2011 aahhh, tak for hjælpen smiley Jeg skal bare lige høre for at være sikker; trot er trav og walk er skridt ikke?

• #6   11. okt 2011 jo, og SKAL man have hjelm på? Altså trækker det ned eller disker én?
    Og skal det foregå i nedsidning, eller letridning?

• #7   11. okt 2011 jeg tror du skal have hjelm på, jeg har aldrig set nogen uden, så jeg tror det er reglen.

Det er valgfrit i walk and trot. Men det står foroven i programmet. Rising trot er letridning.

walk skridt
    trot trav
    canter galop

• #8   18. okt 2011 bestememr man også selv om man har farve på underlag eller skal det være sort hvid?

• #9   18. okt 2011 Du rider bare med dit almindelige underlag, medmindre det direkte står at det med "turnout" så behøvs man ikke "dresse" up på nogen måde.

• #10   18. okt 2011 super så tror jeg at jeg prøve ride og melde til smiley

Kommentér på:
HOW TO:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce