Hvornår? :) {{forumTopicSubject}}
Hej alle. Vi elsker jo heste
Jeg har en lille shetlænder, men jeg kan ikke ikke ride ham, da han er for lille.. ((Vil ikke forklare nærmere))
Ja, men jeg må ikke få en ny hest. Jeg er sur og ked af det, fordi jeg ikke får lov til at få en hest. Jeg vil helt vildt gerne have en hest at ride og hygge med. Og jeg savner sådan at ride
De bliver ved med at sige at jeg jo engang kun var derude en time og så hjemme at spise. Men det er flere år tilbage nok da jeg var 9 ca.. Det irriterer mig at de sammenligner mig med tidligere. Da der jo er sket meget på det sidste
Jeg tænkte lidt på (hvis jeg får lov) om jeg skulle købe hest (voksen) ((over 148)) eller unghest eller et føl. Eller købe en hest og måske få et føl på eller noget..
Hvornår tror i jeg måske får lov til en hest
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 93 Svar: 735
Jeg ville ikke kalde det forældre ! Da min far ikke gider at lave en skid med os.. Han vil ikke give mig noget.. Ikke engang et par sko og jeg må knap nok få et spil.. ! Så en forælder min mor!!
Jeg må nok ikke få part på nogen hest, det ved jeg hun vil ikke give mig lov til noget... ! Og der er ikke en rideskole i nærheden..
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 130 Svar: 1.019
Kan godt se det er træls, men respekter hvad dine forældre siger.
Desuden, så vil jeg nok ikke anbefale dig at købe unghest eller føl - det er IKKE det samme som at have en hest! Det er både dyrere, og det tager tid før du får dig en ridehest.
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 130 Svar: 1.019
Tænk lige over det.
aug 2011
aug 2011
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
aug 2011
Hvornår? :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside