{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
295 visninger | Oprettet:

Hvornår? :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Vi elsker jo heste smiley
Jeg har en lille shetlænder, men jeg kan ikke ikke ride ham, da han er for lille.. ((Vil ikke forklare nærmere))

Ja, men jeg må ikke få en ny hest. Jeg er sur og ked af det, fordi jeg ikke får lov til at få en hest. Jeg vil helt vildt gerne have en hest at ride og hygge med. Og jeg savner sådan at ride smiley De bliver ved med at sige at jeg jo engang kun var derude en time og så hjemme at spise. Men det er flere år tilbage nok da jeg var 9 ca.. Det irriterer mig at de sammenligner mig med tidligere. Da der jo er sket meget på det sidste smiley

Jeg tænkte lidt på (hvis jeg får lov) om jeg skulle købe hest (voksen) ((over 148)) eller unghest eller et føl. Eller købe en hest og måske få et føl på eller noget..

Hvornår tror i jeg måske får lov til en hest smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår? :)
  • #1   21. okt 2011 .°º•¤ Mimmi ¤•º° . : Altså det der med at jeg kalde en hest over 148 voksen var ikke sådan ment. Det var ment at jeg ville købe en voksen hest over 148 smiley
    Jeg ville ikke kalde det forældre ! Da min far ikke gider at lave en skid med os.. Han vil ikke give mig noget.. Ikke engang et par sko og jeg må knap nok få et spil.. ! Så en forælder min mor!!
    Jeg må nok ikke få part på nogen hest, det ved jeg hun vil ikke give mig lov til noget... ! Og der er ikke en rideskole i nærheden..

• #2   21. okt 2011 Nu er jeg meget gammeldags, men jeg synes du burde respektere dine forældre. Jeg måtte heller ikke have hest, da jeg var på din alder - og skulle jeg gå til ridning, så skulle jeg selv betale.Og det er jeg dem evigt taknemmelig for i dag, for så har jeg lært "har du penge, så kan du få - men har du ingen, så må du gå", og lært ansvaret ved at have en dyr hobby.

Kan godt se det er træls, men respekter hvad dine forældre siger.

Desuden, så vil jeg nok ikke anbefale dig at købe unghest eller føl - det er IKKE det samme som at have en hest! Det er både dyrere, og det tager tid før du får dig en ridehest.

• #3   21. okt 2011 Og som jeg kan læse ud fra din profil, så rider du ikke din shetlænder først og fremmest fordi den er for lille, men også fordi den har været fræk overfor dig. Tænk en hest der vejer mellem 4-500 kg, at hvis den er "fræk" overfor dig? Så kan du ikke "bare" få andre til at ride den, så må du træne den.

Tænk lige over det.

• #6   21. okt 2011 RoamerOfVeritas . og BP*^_-^my girl^-_^*BP føl til næste årBP L : Altså han er ligesom gået på "pension" og må bare gå og hygge sig med nogen andre heste.. Og han bliver passet og plejet af opstalderne !!

• #8   21. okt 2011 BP*^_-^my girl^-_^*BP føl til næste årBP L : Vi synes at han bare må gå og have det hyggeligt og fjolle rundt med de andre heste smiley

• #9   21. okt 2011 Hej Line. Jeg startet at ride da jeg var 8år og mit højeste ønske var en hest. Mine forældre var skilt og jeg boede hos min mor der var fattig. Jeg arbejdet gratis i stalden for at få en ridetur en gang i mellem. Da jeg blev ældre fik jeg halvparter (gratis) (jeg var en hård lille pige der arbejdet. Bla. med unge hingste) Jeg fik aldrig den hest selv om jeg altid havde interesse. Nu er jeg godt voksen og har selv købt mig min egen hest (selv om jeg burde have ventet pga økonomi men han var der) og jeg er så lykkelig da dette har været min højeste drøm i 22år. Jeg går nu på kompromis med andre ting men det er det hele verd da dette har været en drøm rigtig længe. Så hold ud. Ved det er træls men hvis du virkelig har interesse så er den der om 20 år også;-)

• #10   21. okt 2011 Ann-Karita Å : Tak jeg skal nok håbe lidt mere og så må jeg jo bare vente og se smiley

Kommentér på:
Hvornår? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce