i 7 sind.. solgt noget de siger er i stykker {{forumTopicSubject}}
Jeg har solgt noget, lige meget hvad og til hvem...
men jeg sender dette stykke udstyr til personen. hun modtager det ikke lige dagen efter hvorefter hun så skriver en besked til mig om at hvis ikke den snart dukker op bliver jeg politianmeldt(??) nå jeg skriver så at den er sendt og at hun lige må tage en slapper for den skal nok komme. hun skriver så at hun ikke tror på at jeg har sendt den, det siger jeg så at jeg har og logger af. (gider helt ærligt ikke at forsvare mig mere) nu logger jeg så på igen og der er en besked om at hun har modtaget den men den indholdet er i stykker. (??)
Genstanden var helt ny og aldrig brugt, jeg tjekkede den inden jeg puttede den i kassen og den var 100 pct hel.
hvad gør en klog kone nu?? Jeg mener, jeg er jo sikker på at den var hel da jeg lagde den i kassen og det er ikke noget skrøbeligt som bare går i stykker (læder)
kan man være så uheldig at hun har ødelagt de3n med vijle da hun modtager fordi den ikke kom til den tid hun mente...
har jo billeder der er taget et par dage før som jeg lagde på nettet... men ved ikke om man kan se om det ikke er i stykker der.. ved heller ikke hvor den er i stykker. venter på et billede... men hvordan skal man forholde sig??
apr 2006
Følger: 182 Følgere: 281 Heste: 11 Annoncer: 1 Emner: 39 Svar: 2.785
Hun kan IKKE melde dig da varen er købt som den er... MEN self er det ikke sjovt og hun kan jo blive ved med at køre i det...
så kniben er nok svær at løse:-(
apr 2007
Følger: 88 Følgere: 89 Heste: 15 Emner: 58 Svar: 197
apr 2007
men tænker jo også at jeg har andre ting til salg herinde og vil køber kan hun jo gøre det umuligt for mig at sælge noget som helst... det er lidt irriterende faktisk...
apr 2007
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 3.124
feb 2007
Følger: 147 Følgere: 182 Heste: 17 Emner: 42 Svar: 1.690
Prøv evt at spørge hende, om pakken var intakt, da hun modtog den. I er ligesom nød til at have en dialog, og når du har billeder af noget udstyr, som er helt, så er det jo fint.. Men hvis det var i stykker, da hun modtog, kan jeg jo også godt følge hende.
Maibritt, jeg har da handlet med dig, ingen klager herfra
feb 2007
Følger: 147 Følgere: 182 Heste: 17 Emner: 42 Svar: 1.690
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 117 Svar: 1.386
Købte engang nogle klokker som da jeg modtog dem, manglede polstringen i øverste kant på den ene da jeg modtog dem. Øv øv, det var jo bare ærgerligt for mig, det må man tage med.
Men nu er situationen jo også lidt anderledes her, da varen faktisk var i orden. Så hun har, sådan som jeg ser det. Slet ikke noget at ha' det i.
apr 2007
det er bare surt altså...
vil lige sige at jeg ikke skriver dette for at hænge nogen ud... har hverken navn eller genstand beskrevet....
apr 2007
tror sq jeg er ved at være færdig med at sælge ting på nettet... det giver ikke andet end problemer...
enten det ene eller andet, eller også skal man til og tage billeder af ALT man sælger inden man lægger det i kassen, og det kan da ikke være rigtigt...
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.737
Bare ærgerligt at det skal være sådan...
i 7 sind.. solgt noget de siger er i stykker
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside