{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Jesus Christ altså.... At henvende sig til annonce {{forumTopicSubject}}


Ja, altså jeg har så henvendt mig til en annonce på hestegalleri om en sadel, da jeg var rimelig intra. Ville dog godt have den lidt ned i pris.. Og så går samtalen sådan her;

MIG:

Hej.
Jeg har set på din sadel, og har overvejet at købe.
Har dog lige et par spørgsmål:

Hvorfor får du den ikke brugt? Da der kan være fordele/ulemper jeg ikke lige har været opmærksom på.
Er prisen til forhandling?

På forhånd tak.
Laura
----------------------------------------------------
HENDE:
Hej.

Jeg får den ikke brugt da jeg hellere vil ride uden sadel. Da eg købte den regnede jeg med at få brugt den en masse, men jeg fik alligevel ikke taget mig sammen tilst bruge den, så den samler bare støv.

Ulemper er der ingen af, synes jeg. Super lækker sadel. Jeg har brugt den på tur en gang, og det var så lækkert at ride tur i. Prisen står i annoncen.

Mvh

------------------------------------------------
MIG:
Okay tak!
Den er desværre udenfor mit budget så.

-----------------------------------------------------
HENDE:
Hvad er dit budget da?
Generalt så lad være med at henvende dig hvis du alligevel ikke har råd, der er en grund til at der står en pris i annoncen.

------------------------------------------------
MIG:
Generelt så har jeg da lov til at henvende mig, da jeg er interesseret i sadlen, og ikke bare spørger for sjov?
Og det kunne jo tænkes at prisen var til handle med, hvilket den er i de fleste tilfælde når man køber brugt.


-------------------------------------------------------
HENDE:
Ikke når det i forvejen er sat lavt, og ikke brugt. Så kunne du starte med at spørge om du måtte give et bud, i stedet for at spilde folks tid.

Go' aften

---------

Jeps, og så er jeg så sat på hendes filterliste -.- OMG, jeg ville have skrevet:

-------------------------------------------------------
MIG:
Giv et bud og om prisen kan forhandles er et fedt. Det kan jo ikke betale sig at give bud, hvis sælger alligevel ikke vil gå ned i pris.

Men så beklager jeg da hvis du føler jeg har spilt din tid?
Held og lykke med salget.

------------------

Altså er jeg totalt urimelig når jeg ligesom synes at folk skulel tage at opføre sig lidt mere venligt?
Altså, hun får sqda aldrig solgt den sadel hvis hendes svar er sådan til alle..
Behøver bare at komem lidt ud med min fustrition da jeg synes det er fuld stadig til grin smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jesus Christ altså.... At henvende sig til annonce
Kommentér på:
Jesus Christ altså.... At henvende sig til annonce

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce