{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

"Autumn Girl" Fotoshoot {{forumTopicSubject}}

ENDELIG har jeg fået mulighed for at lufte mit kamera og kunne vise jer et modelshoot, som jeg denne gang har skudt af en helt ny model, Ziff. Det er hendes allerførste shoot og allerførste gang hun prøver at stå model og få taget billeder i hel figur (hvis man ser bort fra for sjov billeder med veninder, som hun dog har taget nogle af), men jeg er ret imponeret over hendes evner. Hun har en naturlig karisma og en god appeal der virkelig skinner igennem (efter min egen mening). Der er enkelte ting der driller lidt, som de lidt mere vanskelige poseringer, som vi måtte droppe, samt udtryk, men det er alt sammen noget der vil komme som hun får mere erfaring smiley

Billederne her er lidt en blanding af fashion/efterårsmode samt egne idéer og personlig stil, så det er lidt en pærevælling af forskellige tema'er, hvilket jeg så til gengæld også synes gør shootet lidt mere varieret. Dog er der desværre mange forskellige varianter af redigeringer af de samme billeder (da jeg stadig ikke er helt god i redigering, og er ekstremt dårlig til at beslutte mig for hvad der er pænest, så derfor prøver jeg en masse redigeringer og så ser jeg så hvad der er mest stemning for blandt folk, og kombinere dem med mine egne meninger, så I må meget gerne tilkendegive jeres meninger om de forskellige redigeringer, evt. hvilke i synes er bedst, så det kan hjælpe mig med at sorterer lidt). smiley

Men ellers vil jeg blive glad for god konstruktiv feedback smiley Der er sikkert noget jeg allerede selv ved i forvejen, men bare bring det hele op, så må vi se hvad jeg kan bruge og ikke kan smiley Og modellen må I da også gerne give gode råd, hvis I har det. Bare gerne være lidt søde ved hende, da hun jo er ny i faget, og jeg vil gerne have at hun får en god og konstruktiv start. Jeg er sikker på at der er mange der kan følge mig i det, men meget gerne gode råd, også til hvordan jeg kan rådgive og hjælpe hende bedst muligt, så vi får de bedste resultater. En del af hendes arbejde har jo også noget at gøre med hvor god en >>mentor<< jeg er smiley

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.295133303843084.72679.255988597757555&type=3 (billederne er lagt ud på min facebook-fanside, bare så I ved det hvis I ikke vil/kan gå på facebook).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Autumn Girl" Fotoshoot
Kommentér på:
"Autumn Girl" Fotoshoot

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce