{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.076 visninger | Oprettet:

Travers vægt. {{forumTopicSubject}}

Hvornår begyndte jeres traver føl/plag sin vægt at stabilisere sig? Hvor gamle var de når vægten ikke øgte så meget? Årstiden har en betydning ikke? Og hvad vejer jeres traver der er udvokset og ca160 stg? Kan I huske hvad de vejede som 1 års? Ved det er mange spørgsmål men håber I kan svare.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Travers vægt.
  • #1   19. nov 2011 En traver har normalt sin fulde kampvægt som 3 års.. og derfra er det typisk bare muskler den tager på.. men det kommer jo helt an på hvordan den er blevet fodret. om den blir holdt igang, el om den bare har gået på græs hele dens liv.. men en normal travhest i træning er vokset færdigt som 3 års (nogle før og nogle senere) og hvis den så er omkring 160 i stg vil jeg skyde på de har en gennemsnitsvægt på 450 kg.. min traver royal vejer nok kun 350 kg hvorimod kimo nok er oppe over de 500 kg.. vores 2 åring som vi har nu er på størrelse med royal, så hun vejer nok også omkring de 350 kg plus, minus smiley
    men det er svært at sige eftersom travere har meget forskellige bygninger, nogle er jo utrolig spinkle, hvor andre har en bringe og røv som en tyr. griner...


  • #2   19. nov 2011 Min Moni, aom er 7 år, vil jeg tro vejer lidt over 500 kg., men hun er også godt i stand smiley

  • #3   19. nov 2011 ja normalt vejer løbs travere ikke over 500 kg... nu er min kimo over 170 i stg og er et stort muskel bundt.. smiley men som rideheste gør det nu ikke noget de har lidt ekstra på sidebenene syns jeg.. smiler

  • #4   19. nov 2011 Hun er også ridehest, og jeg synes kun det er godt at der er lidt at tage af smiley
    Hov, hun er ca. 165 i stg smiley


  • #5   19. nov 2011 min er også op over de 500 kg, men rigtig godt i stand, folk tror næppe hun er en traver, kun når de ser fryse mærket smiley

  • #6   19. nov 2011 min hoppe vejer 450 kg og er ridehest (: men hun er osse 21 år ;D


Kommentér på:
Travers vægt.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce