{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

P-piller . hurtig hjæææælp! :D {{forumTopicSubject}}

Ja, altså hvis jeg startede med pausen på p-piller i fredags, skal jeg så tage den første i næste pakke idag, eller imorgen?

Altså.. hvis jeg tog den sidste om torsdagen, skal jeg så starte på dem igen idag, torsdag eller imorgen, fredag?

går pausen fra Fredag-fredag, imorgen eller fredag-torsdag, idag?

blev helt i tvivl smiley og håber i kan hjælpe!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-piller . hurtig hjæææælp! :D
  • #1   2. dec 2011 Jeg plejer at starte den samme dag som jeg slutter, altså torsdag-torsdag smiley

• #2   2. dec 2011 hvis det er helt rigtig skal man faktisk tage den første 7 dage efter første mens dag, nogen tager også bare pillen 8 dage efter de tog den sidste (fx hvis man tager den sidste torsdag, så tager man den første igen fredag ugen efter) ... Selv tager jeg bare en pause på en uge og starter samme ugedag som jeg stoppede... Man kan vel gøre det som man har lyst, ellers står der helt præcist hvad du skal gøre i bogen der følger med, det er jo forskelligt fra mærke til mærke

• #3   2. dec 2011 Jeg ville altid starte en uge efter altså, hvis jeg tager den sidste pille torsdag, tager jeg den næste fredag ugen efter smiley

• #4   2. dec 2011 Jeg tager min sidste pille om tirsdagen, og begynder på den nye pakke onsdagen, ugen efter.

Pausen skal være i syv dage. I mit tilfælde, vil jeg have pause onsdag, torsdag, freadag, lørdag, søndag, mandag tirsdsg = syv dage.

Det er ikke meningen at ens 'dage' skal skifte fra måned til måned. Hvis man gør det rigtigt, skal man altid stoppe den samme ugedag, og altid slutte den samme ugedag.

Kommentér på:
P-piller . hurtig hjæææælp! :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce