{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Justin syg!? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. jeg har boet i australien så harmange australske venner på facebook. mega mange skriver sådan:

“Justin is sick, that’s why he’s skinny.

Pattie said to please to not tweet about this topic, it makes him sad. Jeremy will talk to Justin, but he did not eat for the pressure of work. He only thinks about doing his best on stage and he does not think about eating, and he does not get hungry.

... If you do not eat your stomach shrinks, but seriously DON’T TWEET NOTHING ABOUT THE SUBJECT. Pass th...e news.

Do this for Justin: Every night before going to sleep, Pray for Justin, please, this has to be spread everywhere, Justin is serious, & it’s not a joke … Please do not let anything bad happen to him! Without him we would be nothing!

Beliebers, we must be more united than ever.”

Nogen som ved om det passer? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Justin syg!?
  • #1   11. dec 2011 Det er meget almindeligt at kunstnere enten tager på eller af, af stress. Dog er det ikke sundt for ham, hvis han træner så meget! Ja, jeg synes har er blevet meget tynd, men nej det ser ikke ud til at han er ved at blive syg! I har set ham smile, løbe rundt og "lege", og hvis han havde ondt havde han ikke gjort det!

Selvfølgelig synes jeg han godt kunne ta' lidt på selv, men han træner jo, og er i form og det er vigtigt når han står på scenen :).

• #2   11. dec 2011 Enig med L I N N E A . - Men nu skal vi alle lige huske at Justin kan blive syg ligesom alle andre.. Det kan alle. :-)) Det er der desværre, mange beliebers der ikke forstår. - hvilket er dybt latterligt & Justin er et menneske som virkelig skal passe på sin stemme, ligesom alle andre kendisser. At være sange slider på ens stemme. ((-:

• #3   11. dec 2011 Enig med dem over, men han er blevet utroligt tynd...

(link fjernet)

Jeg kan ikke lide at min lille skat er syg smiley
    Hvis han altså er det, og det må vi da håbe han ikke er smiley

Har også godt hørt om det pattie har skrevet smiley

• #4   12. dec 2011 Justin er tynd men ikke så tynd som de billeder du har sendt Klarefjordebøge & furore & Mr. Paintball .. :-))

• #5   12. dec 2011 Det er det jeg har set, det kan jo være at det er kommet igennem noget photoshop, Håber heller ikke at han er blevet så tynd smiley

• #6   12. dec 2011 Tror jeg ikke vi skal regne med! :-)) Han er tynd, men ikke så tynd som dem på billederne. De er alt for tynde.. smiley

- Jeg vil høre Justin selv sige han er tynd før jeg tror på noget som helst. - Det gælder alle sitarartioner, for der går virkelig så mange rygter. Så det er helt af H til! - derfor skal Justin selv sige det, før jeg tror på noget. smiley

• #7   12. dec 2011 Mener " Jeg vil høre Justin selv sige han er alt for tynd " fail. Sorry! :S

• #8   13. dec 2011 Jaja, men nu siger jeg IKKE at han har fx anoraksi !
    Gentager jeg siger IKKE at han har anoraksi.
    Men folk med en spiseforstyrelse, vil jo ikke stille sig op og sige "Jeg er for tynd"
    Altså, det vil de ikke...
    Og nej, jeg kunne godt regne ud at det ikke var så slemt, men han er jo en lidt splejset dreng, og har jo INTET fedt på kroppe, overhovedet...

• #9   14. dec 2011 Har jeg heller ikke sagt. :B Lad os nu ikke gøre det til en diskurtion :-))
    Nej det vil de ikke, Men Justin er ikke så syg som dem, som er alt alt for tynde :-)) & hvis han overhoved er syg.. Vil selv høre det fra Justin eller hans nærmeste. For rygter, det går der hele tiden :s

Kommentér på:
Justin syg!?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce