{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

hårtab, /skæl?...... :( {{forumTopicSubject}}

hej alle hg'er ..
det er sådan at her de sidste par måneder er jeg begyndt at fælde helt vildt, altså mit hår "falder" simpelthen af! ikke i totter, men lige så snart jeg børster det.. røre ved det, vil sætte det op, glatte det, eller andet, er der bare hår ud over det hele. er ved at blive sindsyg - det irretere mig.. :-S

jeg børster det altid nedefra og bevæger mig derefter længere og længere op.. glatter det ca hver 2 dag, men samtidig er jeg stoppet med at farve hår og det er ikke blevet farvet i over 3 måneder.. jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, det driver mig til vanvid.. jeg syntes jeg ser hår over det HELE, hele tiden! smiley det er ikke fordi mit hår bliver tyndt og ved godt man taber et hvis antal hår om dagen/ugen, men virkelig. her på det sidste er det blevet RIGTIG slemt.. bare jeg køre en hånd henover mit hår sidder jeg med hår i hånden :S er det normalt?

samtidig har jeg en smule skæl, og syntes også det er blevte rigtig slemt her på det sidste.. har været til lægen og få noget shampoo mod det, det virker bare ikke rigtig og er der igen dagen efter jeg har vasket det..

hvad kan jeg gøre/hvad kan det være?
har i nogle gode ideér, nogle gode shampoo'er eller sådan noget til det med fældningen?

bruger skånsomt shampoo mod skæl og vasker hår ca hver 2. dag..

håber i kan hjælpe mig, for det er virkelig blevet et problem for mig og det er da ogs pinligt at der ofte sidder hår på mit tøj/osv. :S

Knus.. den irrreterede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hårtab, /skæl?...... :(
  • #1   11. dec 2011 Er du stresset? Min veninde begyndte, at tabe sit hår enormt meget, da hendes forældre skulle skilles :-).

  • #2   11. dec 2011 Tror semphelthen bare at dit hår er skadet.
    Har haft samme problem efter jeg havde afbleget mit hår. Det skadede hår blev semphelthen nødtil at komme væk. Har aldrig været så kort håret, men nu er det ved at blive fint og langt igen.
    Er meget følsomt for mit hår efter det. Så det bliver KUN glattet når jeg skal i byen . Og da jeg er rigtig lyshåret men farver det mørkt, farver jeg det kun hver 3-4 månede.
    Har også en veninde som har samme problem men det er fordi hun har farvet det meget førhen. Men hun fælder stædig utatteligt meget, da høret jo stædig er skadet.
    Men prøv at hoppe til frisøren og få en snak. Kan jo være i kan blive enige om noget.
    Ellers må du nok blive ved med af fælde og lade det gro ud, så der er noget sunut hår. (:


Kommentér på:
hårtab, /skæl?...... :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce