Hjælp til ny computer (til computer Nørder) {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Jeg er igang med at uddanne mig som webdesigner, og jeg bruger MEGET tid på at lave hjemmesider, rediger billeder og lave videoer
Nu skal jeg så have en ny computer, som så skal være en stationær men, er ikke sikker på hvad for en, den skulle gerne tage Photoshop, dreamweaver, sony vegas pro 9 og skulle også gerne være sådan at jeg kan have 2-3 skræme sat til har i en ide til hvad jeg skal vælge?
Synes det skal være en MAC? har aldrig haft en og ved ikke rigtig fordelene ved dem..
ang. prisen så skal det gerne være sådan at jeg kan betale et hvis beløb om mrd. og selvfølgelig ikke for meget om mrd.
Håber i kan hjælpe mig
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 255 Heste: 5 Emner: 254 Svar: 984
jeg har nogle forskellige computer bla. en af de største i mac det er en stasionær den har virkelig en fantastisk skærm opløsningen er helt suveræn og størrelsen på skærmen også!! den køre photoshop super godt og hvis du ikke kan undvære windows kan du få noget som du kan downloade så at du har windows og mac delen på samme computer så du bare kan køre begge dele på en gang
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Heste: 5 Emner: 12 Svar: 110
Var meget usikker om det skulle være en mac men, har bestilt en computer og valgte så at det blev en HP
Her er hvad der er i den:
Produkt specifikationer:Model HP PAVILION HPE H8-1061SC
Styresystem Windows 7 Home Premium 64-bit
Processor Intel Core i7 processor 2600 - 3,4 GHz
Hukommelse (RAM) 10 GB DDR3
Harddisk 1500 GB SATA 3G - 7200 o/m
Grafikkort NVIDIA GeForce GTX 550i (1 GB dedicated RAM)
Lydkort High Definition Audio 7.1
Trådløst netværk 802.11 b/g/n
Netværk 10/100/1000
Drev DVD-burner
Porte 10 x USB
Indbygget bluetooth Nej
Kortlæser 15-in-1
TV Tuner Nej
Tastatur/mus Ja
Vægt, kg 10,98
Dimensioner (BxDxH) 41,2 x 17,5 x 41,5
Hjælp til ny computer (til computer Nørder)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside