Barefoot london, må jeg prøve den? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg har en dejlig dv vallak som jeg på ingen måde kan finde en sadel til. lige meget hvad de kan diske op med så går der en uge eller to og så stiver hesten sig under mig..
Han er i massage/ kiropraktor behandling så det er ikke fordi der er noget galt med ham. sadlerne passer ham simpelthen bare ikke
Jeg syntes jeg har prøvet det hele, undtagen en bomløs sadel. det skulle gerne være en barefoot london da denne err godkendt af drf og jeg gerne skulle ud og starte med ham.
nu er det sådan at jeg ikke vil løbe ud og købe sådan en før jeg har prøvet om den vil kune gå på hesten.
og så tænkte jeg om der evt var en herind der havde lyst til at komme forbi med sin som jeg evt ville kunne prøve på ham og se om det hjælper.... Jeg ved godt at jeg har skrevet længere oppe at der går en uge før han begynder at stive sig, men med de fleste sadler har vi kunnet se det så snart vi er hoppet op...
Og da jeg ikke går ud fra at der er nogen der har lyst til at låne sin sadel ud i en uge eller mere så derfor, bare lige prøve
håber der evt er en....hov for øvrigt så står hesten ved vordingborg
sep 2004
Følger: 52 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 135
Jeg har haft positiv effekt på hoppe ved skift til sådan en sadel
apr 2007
Følger: 88 Følgere: 89 Heste: 15 Emner: 58 Svar: 197
da jeg desværre ikke ved om det er fordi der ikke er plads nok til rygraden eller om det er skulderfriheden der kniber er jeg nød til at starte et sted om det er så lige med den bomløse... men hvad gør det at der er læderbom i?
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.263
sep 2004
Følger: 52 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 135
Det gode ved sadel med læderbom er at den tilpasser sig hesten uden at være for "slap" i det. Panelerne fåes i flere udformninger og kan flyttes så den passer hesten - derved også give mere plads til rygraden
Barefoot london, må jeg prøve den?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside