{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve på føl's ben
  • #1   23. dec 2011 Det er normalt at følpelsen er helt lys på benene, de lyse ben forsvinder så med følpelsen.
    Hvorfor det hænger sådan sammen tror jeg ikke der er nogen der ved. Der er ikke rigtig i forsket i det med følpels.

• #2   23. dec 2011 Okay, tak for svar Anna, selvom det ikke løste mysteriet smiley

Men hvordan så med skimlerne? Har det bare været et tilfælde, eller er det sådan at skimler, der fødes som brune har sorte ben? Jeg har nemlig kendt minimum 4 skimler, hvor følpelsen var brun med sorte eller meget mørke ben. Mens de brune heste (både lysbrune og meget mørkebrune), jeg har kendt, alle er født med lyse ben.

(",)

• #3   23. dec 2011 Ofte fødes skimler mørkere end ikke skimler.
    Det siges ofte at hvis føllet fødes gråt blir det sort og hvis det fødes sort blir det skimmel smiley
    Den regel holder ikke 100% men næsten smiley

• #4   23. dec 2011 Ja jeg har ihvertfald hørt om den med at sorte heste fødes musegrå ;o)

Men det er egentligt pudsigt det med følpelsen på benen - Jeg har faktisk aldrig tænkt over det før nu ;o) Men den gælder måske heller ikke 100%...

(",)

• #5   23. dec 2011 Nej ikke 100% smiley

Intet biologisk er nogensinde 100% hehe, og slet ikke når det kommer til følpels... den kan snyde noget så grusomt!!

Kommentér på:
Farve på føl's ben

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce