{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Ridning efter brækket ben - nu på video <3 {{forumTopicSubject}}


Man når bare så langt med at tro på det! smiley

Jeg fik Mirell d. 10 oktober 2010.
I starten af Januar brækkede Mirell så griffelbenet et meget kompliceret sted - hun stod kort sagt spærret inde i sin boks i 5 MÅNEDER før jeg bare måtte trække hende ud af stalden igen. Efter 3 ugers genoptræning blev hun sparket på folden og måtte have fri hele sommeren over - hun fortsatte med at være halt og atter halt, og genoptræningen startede først ordentligt op i september 2011. Så fik hun ny tilpasset sadel - MED FEJL I, så hendes ryg hævede op = en uges pause. Efter et par uger var hun virkelig oppe at gå godt og med ldit samling osv. men så fik hun en rigtig svær fibersprængning i halsen, som hun så har brugt den sidste måned på at komme sig over.

Efter den skade har det bare gået dårligt - derfor fik jeg min mor til at filme ldit i dag, for at se nærmere på mine egne fejl osv.
I dag var hun så heldigvis LIDT mere samarbejdsvillig!

Har valgt at lægge hele videoen ind - uden at klippe alle fejlene ud smiley (den varer kun 3 min, da kameraet løb tør for strøm)

http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=269564

Synes i skal tage et kig forbi - uanset hvor svært det er ligenu, og uanset hvor svært det vil blive i fremtiden, så er jeg dælme glad for, at jeg kæmper og kæmper for denne her hest, selvom jeg stortset ikke kendte hende, da hun kom til skade.

*HUSK LIGE, AT MIN RIDEPAUSE HAR VÆRET LIGESÅ LANG SOM HENDES SKADESPAUSE :-)! *

http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=269564

God jul til jer alle, håber jeres ridning får fantastisk! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridning efter brækket ben - nu på video <3
Kommentér på:
Ridning efter brækket ben - nu på video <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce