{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytår :s
  • #1   26. dec 2011 Har en veninde der er bange for alt det der, der er ikk så meget du kan gøre, hun er bange lige meget hvad, hun prøver:i
    Så tror bare enten er man bange eller er man ikk bange.i

Det er i hvert fald hendes erfaringer:i

• #3   26. dec 2011 Holde dig indenfor, og sig til din kæreste hvor du har det med det, så han ikke får dig presset ud i en situation du ikke er tryg ved. smiley

Jeg er selv meget bange for det, og havde sidste år et angstanfald over det, fordi jeg blev lokket ud at gå ved midnatstid.
    Min erfaring er dog, at så længe jeg kan holde mig indenfor, og ikke i nærheden af vinduer osv. så er jeg tryg.

Men på baggrund af mit angstanfald sidste år, har jeg valgt at blive hjemme i år, og holde mig indenfor hele dagen (hvilket også betyder jeg ikke tager ud til hesten).

• #4   26. dec 2011 Altså min kæreste er bange fo det, han har så os dårlig "erfaring" med fyrværkeri:

http://www.bt.dk/krimi/broedre-draebt-af-fyrvaerkeri

Min kærestes brødre:(
    Dog skriger han ikke eller noget, han er bare ikke vild med det, så han er LANGT fra det:i

Men enten tror jeg du må "acceptere" det, eller sige det lige ud; Er ikke så glad for det, så bliver væk fra det, som han gør :i

Kommentér på:
Nytår :s

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce