{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres kære heste - nytår !
  • #1   31. dec 2009 Der er ikke så meget fyrværkeri her.. men vores står i stalden med lys og radio :o)

• #2   31. dec 2009 Vores for bare deres mad lidt senere ,
    så er de glade smiley

• #3   31. dec 2009 lyset står tændt og radioen køre jeg tror Emma er lidt lige glad bare hun har sit hø men med de andre hypser i stalden ved jeg ikke så det står tændt for en sikkerhed skyld smiley

• #4   31. dec 2009 Stella er nok ligegalad ( det er første nyt-år jwg har hende ) smiley .. men det tror jeg for hun har stået på løsdrift i 4 år !? : )

• #5   31. dec 2009 jeg er så heldig at min står et sted hvor min chef ejer alt jorden omkring = bestemmer hun hvor der må fyres af og ikke må.. så der må kun fyres af langt fra heste og svine staldene smiley
    men ellers bliver de tjekket et par gange har fået lidt ekstra hø osv..

• #6   31. dec 2009 MEN min har gået i løsdrift sidste nytår og det sagde hun intet til smiley

• #7   31. dec 2009 Newton er blevet flyttet over i en anden boks lige her i nat for lågen er cirka 110cm så han ikke prøver at springe over, han er nemlig bange. Men heldigvis er det ikke så galt smiley så han meget hø her sent i aften.

Silke siger ikke noget til sådan noget smiley

• #8   31. dec 2009 Mine 5 heste er fuldstændige ligeglade og de 4 heste der er opstaldet ved os plejer også at være ligeglade. Men der kommer heller ikke særlig meget larm her ude :).

Vi tænder bare lyset i noget af stalden og så går vi ud og kigger til dem omkring kl. 12 og i løbet af natten :).

• #9   31. dec 2009 Ved faktisk ikke rigtig hva Liane siger til det, selvom jeg snart har haft hende i 3 år.? Hun står på et stort ridecenter med 110 heste, så tror måske det hjælper lidt der er så mange andre heste.
    Ridecenteret lukkede kl. 18.00 så kan heller ikke komme ned for at se til hende senere, men tror staldpersonalet går nogle runde i alle staldene i løbet af aftenen. Tror ikke der er nogen radio tændt for der er i hvert fald ikke nogen i den stald, hvor Liane står i? Er ogs' ret sikker på de ikke får noget stråfoder, så hun må jo klare sig uden(:
    Men de overlever jo nok alle sammen, det er jo bare en enkelt nat... ;b
    Godt nytår alle sammen!

• #11   31. dec 2009 Ingenting. Er dog lidt betænksom i år da hun kommer på boks for at holde en anden med selskab og ved at hun ikke bryder sig om blandt andet hagl på taget, men mon ikke det går så længe hun kan guffe mad i sig smiley

• #12   31. dec 2009 altså min går ude?:( men det er i en flok så hvis en blir bange så blir de det vel allesammen? specielt hvis Sapa (flokkens leder) blir bange! han er en araber og nogengange tænder han fuldstændig af :S men mon ik han klare det?;) altså nu er det så 3 år han står ude og han er bare den roligste pony/hest jeg kender såeh? og så har han sit kære madXD så ja?

• #13   31. dec 2009 Vores er normalt ret ligeglade smiley
    Jeg ved ikke med føllet, men hvis de andre er jo rolige er hun nok også.

Vi har lyset & radio tændt, og så kigger vi til dem flere gange i løbet af aftenen smiley

<i> - Jette.

• #14   31. dec 2009 uha ud af vores 9 er der 2 der oppe og kører smiley
    dden hoppe har været i en uge nu og dyrrlægen siger det forsent at give hende noget at slappe af på.
    da han er bange for det virker den anden vej.
    det første år vi har hende og hun har ødelagt boxen 2 gange på en uge så der er meget opsyn i vores stald.

så hun står med vat i ørene og har gjordt i en uge nu.

de andre er gået til ro med høet smiley

den anden har også fået vat i ørene og den slapper helt af nu smiley

Kommentér på:
Jeres kære heste - nytår !

Annonce