{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Hjælp. Brandbæger. {{forumTopicSubject}}

Jeg har prøvet at finde billeder af tørret brandbæger da jeg er bange jeg har fundet flere i vores wrap. Jeg åbnet en ny balle i dag og den var fyldt med ukrudt og jeg fandt nogle stænger der minder meget om de når de er friske men ved ikke sikkert da jeg ikke ved hvordan de ser ud som tørret. Er der nogen der kan hjælpe mig med en link? Er bange for at give de wrappen så håber nogen kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp. Brandbæger.
  • #1   27. dec 2011 bm

  • #2   28. dec 2011 tag et billede af de stængler du har fundet og læg dem ind

  • #3   29. dec 2011 Det kan være det samme nu. Er så træt af opstaldings stedet (han der ejer det) at jeg flytter han sidst i næste mnd. Jeg brokkede mig ang wrappen der var fyldt med ukrudt men han sagde bare at da må de bare spise ukrudtet:@ jeg købte så en mini bigballe på 250kg hø til en formue men så har han den ud mnd til han flyttes. smiley kontrakten om den nye staldplads blev skrevet under i går:-D. Jeg undersøgte ukrudtet med de hvor han skal flytte hen og de sagde at det var det heldigvis ikke. De er nogle seriøse hestemennesker der avler så han kommer til at gå med andre ungheste. Som vi glæder os:-D

  • #4   29. dec 2011 Puha ja, vores fold er FULD af brandbæger. Der er 10 forskellige typer i DK og alle er giftige.. Men ejer er stædig. smiley

    Og har også lige set, der er en masse ukrudt i wrappen - og når han ikke vil sprøjte for ukrudt på folden (som jeg bad ham om, da samtlige dyrlæger er enige i, det er brandbæger...) har han ski heller ikke gjort det på marken.

    Jeg vil også gerne flytte. Men skal have den ene tilredet først.


Kommentér på:
Hjælp. Brandbæger.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce