{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe og reparation af stikkontakt 1.500 kr.
  • Opsætning af postkasse med stander 1.000 kr.
  • Kortslutning af alt lys i lejligheden. Årsag kendes ikke. Ovn, køleskab, og vaskemaskine fungerer normalt. 3.000 kr.
  • Montering af køkkenarmatur 650 kr.
  • Radiator 1.000 kr.
  • løbende toilet/utæt rørforbindelse 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ridning er ikke en rigtig sport...
  • #1   12. jan 2012 Ridning KAN være hårdt (;

• #2   12. jan 2012 Jeg tror at folk der har den holdning at ridning ikke er en sport, ville ændre mening hvis de fik lov at ride rigtigt... Der er mange der bare "slapper af" når de rider, men det KAN være fysisk hårdt, og jeg kan i hvertfald mærke på min krop hvis jeg har redet en hest hårdt (: ..

• #3   12. jan 2012 Jeg rider pt. cirka 4-6 heste om dagen, og jeg er mørbanket når jeg går i seng om aften! smiley . Jeg er et enormt usundt menneske som æder alt slik jeg kan komme i nærheden af (det smager guuuuur!), og den eneste motion jeg dyrker er ridning, jeg vejer ca. 45-46 kg. ... Så dem der siger det ikke giver en skid skulle tage og prøve den selv! smiley

Men jeg vil sige at hvis man skal bruge ALLE sine armmuskler, så rider man hesten forkert, også selvom den er stærk fortil smiley

• #4   12. jan 2012 altså ridning er en sport - og en god en af slagsen...
    men hvor hårdt det er kommer an på hvor meget man vil lave, ligesom i fodbold kan man jo også stå stille og så sparke når bolden kommer eller man kan tonse rundt efter den... ens eget valg - ligesom ridnig bare sjovere og dejligere:D

man træner også meget med hovedet for man skal multitaske og have styr på sin krop.. man skal også være i balance osv.. ridnig kræver mange ting på en god måde:P

har nogen gange haft lyst til at en eller anden som synes ridning ikke er en sport og så give dem en af mine undervisningstimer og blive kørt som jeg gør... og så se hvad han/hun mener bagefter:D...

• #5   12. jan 2012 Vil altså lige påpege at fodbold er fysisk hårdere end ridning smiley . Ridning er hårdt jo, og der bliver brugt så mange forskellige muskelgrupper og sådan, men en fodboldkamp hvor man (selvfølgelig, som den gode spiller man er) giver alt i sig slår 10.000 gange en hård undervisningstime smiley

• #6   12. jan 2012 Jeg syntes måske ikke at fodbold og ridning kan samlignes så meget. Jeg ser mere ridning som styrketræning og fodbold som konditionstræning smiley

• #8   12. jan 2012 Aleksandra N - kedeligt?

Kommentér på:
ridning er ikke en rigtig sport...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce