{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Giv jeres mening!!
  • #1   16. jan 2012 Da selve billederne efter min mening, virkelig er amatøragtige (desværre), går jeg ud fra at det er det modelmæssige du gerne vil have feedback på.

Og du er jo utvivlsomt en køn pige! Du har nogle flotte store øjne, flotte fyldige læber og et smukt krøllet hår! Dog synes jeg virkelig at det er en skam at du trutter sådan med munden, det er virkelig arto/facebook-agtigt, og det er bare ikke pænt uanset hvad, så hvis du gerne vil have nogle flotte billeder af dig selv, så smil i stedet for at trutte, det andet bliver simpelthen for tutte-nutte-dukke-dulle agtigt.

Dette billede kan jeg nu godt lide af dig: (link fjernet) . Havde det nu ikke været manipuleret så meget, og havde det været taget af en prof, eller bare en god fotograf foran en flot baggrund, så kunne det jo næsten ligne et Leonardo Da Vinci maleri (men denne nuværende redigering og kvalitet ødelægger desværre billedet meget).

Nu er dette jo blevet sagt til et utal af brugere herinde, men hvis du gerne vil have nogle flotte billeder af dig selv, så anbefaler jeg at du finder dig en god fotograf, og det behøver ikke være prof, bare en som har et godt kamera og som ved hvad han/hun laver (og så du selv helt og fuldt kan koncentrere dig om dit eget arbejde som model, og ikke også skal lege fotograf). Du kan finde mange gode fotografer på henholdsvis www.modelportalen.dk og www.model.se .

Du kan selvfølgelig også starte for dig selv, ved at prøve at tage lidt bedre billeder, som ikke bliver taget af et dårligt mobil-cameara eller web-came. Find derimod et difital-kamera, eller lån måske et spejlrefleks, hvis der er mulighed for det, og sæt den enten på selvudløser eller få en veninde eller familiemedlem til at tage billedet, og øv dig så i portrætter. Øv dig i forskellige udtryk (anbefales at øve foran spejlet først, så du lærer dine udtryk at kende, og du ved hvad fungere og hvad der ikke gør). Tag billederne så man kan se dine skuldre og dit kraveben og hele dit ansigt/hoved, og prøv så at vende og dreje dig (stå med ryggen til og kig dig over skulderen, stå med fronten til og drej hovedet så dit ansigt er i profil, stå med siden til så du er helt i profil, kig over, under, ved siden af eller helt væk fra kameraet og bare øv dig i at posere forskelligt (fx se glad, sur, bange, trist, tænksom, sexet/flirtende etc. ud). En god måde at starte på vil være at slappe af omkring munden og lade den være let åben, med et let kig til tænderne (du må også gerne smile, men det skal være afslappet, og ikke for stort), og overlad så stemningen til øjnene. Dette kan være ret svært, så brug evt. dine øjenbryn (åben øjnene og hæv øjenbrynene lidt for et overrasket eller meget glad udtryk, knib øjnene sammen og spænd i øjenbrynene for et vredt udtryk, skul lidt for et flirtende blik og skyd øjenbrynene mod hinanden for et vemodigt blik).

Her har du lidt at arbejde med, så prøv at øv dig i dine udtryk og få nogle flotte billeder i bedre kvalitet af dit smukke ansigt smiley

• #2   16. jan 2012 Mange tak fordi du gad kigge på mine billeder Anna-Sophie, og vil forsøge at tage dine råd til mig.
    Jeg ved godt at min redigering af billederne er ret elendig, og at selve billederne er meget amatøragtige, men har kun prøvet at tage den slags billeder, og det er slet ikke fodi jeg overvejer at blive model eller noget. Det er bare fordi jeg altid ser pænt elendig ud på billeder, og ville gerne have nogle gode råd, så jeg kunne blive mere fotogen.

- Og tak fordi du synes jeg er pæn!!

• #3   16. jan 2012 Det sidste helt klart smiley
    Hvor har du forresten købt den kjole som er sort og med noget slangeagtit stof smiley el hvad mærket er på den smiley

• #4   16. jan 2012 Jeg har købt kjolen i Creme fraiche, og mærket hedder Progress smiley

• #5   16. jan 2012 Jeg er helt enig med anna! smiley

• #6   17. jan 2012 Kom til at tænke på at det egentlig kan være nogle af mine andre billeder er bedre (ikke at jeg ved noget om det :D)
    Derudover virker det nok lidt underligt at jeg havde lagt de samme billeder ind 2 gange, så har slettet det album. Alle billederne ligger dog i mit oprindelige album, hvis det interrasserer nogen (:

http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=349844

• #7   22. jan 2012 Ok, har fundet nogle mere proffesionelle billeder af mig, fx:
    (link fjernet)
    (link fjernet)

Det her billede er ik prof, men viser mig som jeg normalt ser ud: (link fjernet)

Er det bedre??

Kommentér på:
Giv jeres mening!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce