tak til parelli !! {{forumTopicSubject}}
Ved ikk om det hører til i gruppen men må bare dele denne fantastiske oplevelse jeg havde idag !!
Købte min skønne vallak for ca 5 mdr siden og har været super glad for ham og er jeg stadig ! for 1 ½ mdr siden havde vi en oplevelse hvor en hest bukkede nær ham og jeg og resulterede i han panikkede og bukkede og stejlede lodret op så jeg rød bagover og han var ved at trampe på mig osv - siden da panikker han over ingen ting ! bare en hest vifter med halen !!
jeg har forsøgt at træne efter parellis principper og lege men har ikk engang kunne få ham til at stole på mig med tov, stick elelr stringen hen over ryggen og klø ham osv.. var idag til undervisning med Marianne Godtfredsen for første gang og det var bare FANTASTISK !! endte med jeg kunne svinge stick og string rundt over hans og mit hoved hvor han havde mere travlt med at kigge på min veninde i den anden ende af hallen !!!
kunne ligge pressining op på ryggen af ham fra begge sider !!
gå inærheden af en "snore-port" mm uden at han panikkede en eneste gang !! er bare overlykkelig !! kan ikk vente med at komme ud til ham igen imorgen !!!
er bare så glad
han har været skrækslagen for alting siden den dag før jul hvor det nær var gået galt for os begge..
jun 2006
Følger: 250 Følgere: 231 Heste: 8 Emner: 162 Svar: 2.249
Har nemlig fået det i julegave men havde det i forvejen
jun 2010
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 36 Svar: 935
jul 2006
Følger: 177 Følgere: 166 Heste: 6 Emner: 330 Svar: 2.553
mar 2007
Følger: 73 Følgere: 96 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 640
okt 2009
Følger: 20 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 1.258
tak til parelli !!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside