Overvægtig pony... {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har en overvægtig pony, som bare ikke kan tabe sig igen. Hun kan dog godt tabe sig liiidt og meget langsomt. Men hun tager det endnu hurtigere på igen.
Nu er sneen kommet og der er kommet halm ude på deres fold. Og efter at hun har gået og spist den halm i to dage, har hun allerede taget meget på.
Jeg har intil videre gjordt al hvad jeg kan for at få hende til at tabe sig. Men forgæves....
Jeg føler lidt at jeg står alene i denne her kamp mod kiloene. For næsten alle derude hvor jeg står med min pony, giver hende ekstra mad, udover den mad som jeg giver hende. Så hun fåer både morgen wrap, eftermiddags wrap og dobbelt op på efter middagswrap....
Og nu gider jeg snart ikke at have min pony på slankekur mere, da jeg virkelig må "kæmpe" for det. Så jeg overvejer stærkt bare at sige: " Nu sæte jeg hende bare op i mad, og er fuldstændig ligeglad med hendes vægt, selvom det betyder at jeg nok ikke kommer op og starte højere end LB 1 på hende, og ikke når min "drøm" og mine mål."
Og det ville aflaste både mig og min pony gevaldigt...
Men jeg er stadig i tvivl... Så...
Hvad syntes i?
mar 2010
Følger: 50 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 210 Svar: 1.004
apr 2010
Følger: 113 Følgere: 97 Heste: 9 Emner: 193 Svar: 651
Og hun bliver kaldt "forvalteren" derude fordi at hun altid har styr på alting og ved det meste. Og det er rigtigt nok...
Så det er letter sagt end gjordt lige at sige det til dem. Og især når man er så genert som mig:)
nov 2008
Følger: 78 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 98 Svar: 365
jul 2007
Følger: 64 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 52
apr 2010
Følger: 113 Følgere: 97 Heste: 9 Emner: 193 Svar: 651
Overvægtig pony...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside