{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

FODER :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle:)

Macado er en pony som godt kunne trænge til nogle flere vitaminer(staves), han får hverdag et målebæger havre, og en halv til en hel flage hø.

Han er en 1er' pony og 10 år gammel.

Hvad ville i give ham som ekstra?? Er frisk på det hele men skal bare havde en fornuftig pris smiley

Ved godt det måske ikke er nemmest og lave en foderplan med de faktar:) men prøv så får jeres heste en høj med smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FODER :)
  • #1   3. feb 2012 Hvis den ikke trænger til at tage på, så ville jeg fodre den sådan her:

En liter lucerne og et vitamin produkt (for eks salvimin grøn).. Der kan du afstemme hestens vægt og arbejds niveau med hvor mange vitaminer den får...

og så ville jeg give den noget mere hø

drop kornet, med mindre der er en speciel grund til at du giver det?? (de skal have ret meget korn, for at det har en gavnlig effekt på energien, så hvis du giver det for energiens skyld, så er det spild af penge, for et lille bæger gør ingen forskel)...

• #2   3. feb 2012 St. Hippoly har gratis foder konsulenter du kan skrive til så kan de hjælpe dig med og sætte en foderplan sammen til din pony de er rigtig hjælpsomme og meget søde og snakke med smiley

http://www.hippolyt.dk/?DK.aspx

• #3   4. feb 2012 Mange tak, han for korn fordi at gårdejeren smider det rundt:)

• #4   4. feb 2012 jeg ville nok give lucerne og så en müsli-blanding. De fleste müsli-blandinger dækker poniers vitaminbehov, hvis de gives i rette mængde.

nu ved jeg ikke hvor store jeres skiver hø er, men det lyder som for lidt. prøv evt at veje den mængde han normalt får. en hest skal have ca 1 kg hø pr 100 kg kropsvægt om dagen

Kommentér på:
FODER :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce