{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger kritik
  • #1   8. feb 2012 Hvilke nogen af dem :)?

• #2   8. feb 2012 de 4-5 første:)

• #3   8. feb 2012 okay smiley kigger xD

• #4   8. feb 2012 takker:)

• #5   8. feb 2012 synes de ser vildt realistiske ud smiley Det er især Tom tegningen og hesten smiley Nummer to er meget speciel men god fantasi smiley smiley (hvis du selv har fundet på det xD) Jeg har ikke så meget erfaring med kul men det ser fornuftigt ud med brug af skygger smiley

Thats it xD Ikke så kritisk måske men det er jeg også ret dårlig til at være smiley smiley

• #6   8. feb 2012 nr. 2 er et design til vores cd fra produktions skolen:) men tak for " kritikken" hehe:) har lige kikket fobi dit album med de der tegninger fra paint tool sai, de helt vildt flotte!!:)

• #7   8. feb 2012 Det var så lidt smiley Håber det alligevel var "brugbart" xD - Og mange tak smiley Det er vildt sjovt at lave faktisk smiley

• #8   9. feb 2012 er det svært? hvordan gør du?

• #9   9. feb 2012 Nej det er egentlig ikke særlig svært når man først ved hvor alle ikonerne sidder og hvad de betyder :P...

Først skal du åbne selve programmet paint tool sai smiley I starten vil der bare være gråt men når du har åbnet dit billede vil de komme frem xD Man zoomer ind og ud ved at rulle på musen smiley

Det du skal gøre nu er at lave stregerne smiley Du vælger at tilføje et nyt lag (ved at trykke på den af de papirlignende ikoner med pennen) Når du har tilføjet det, går du ind på det lag og vælger Curves-ikonet smiley (der er vist en bølget streg på det, men står curve nedenunder ;P)

Nu tegner rundt om din figur smiley (person, hest, dyr osv.) Husk alle streger, også ved øjne, næse mm. De eneste du ikke behøver er skyggerne xD (det har jeg fundet ud af hen ad vejen smiley xD)

Nu ser dit motiv måske noget ud a la dette her: http://i40.tinypic.com/fcvbzb.jpg

Nu skal du tilføje endnu et lag smiley Denne gang skal det være et ikon UDEN pen på smiley Det nye lag vil indholde al farven xD Jeg vil anbefalde at lægge det nye lag UNDER streglaget smiley Giver bedst resultat xD

Som du måske har opdaget er der et lille ikon som godt kan minde om en tryllestav xD Nu går du ind i streglaget og vælger tryllestaven smiley Du klikker på en af felterne (ved at sætte streger har du jo fået skabt nogle "felter" xD) og det vil blive blåt smiley Det er en markering xD Alle små huller kan du udfylde ved at zoome tættere på og klikke på det smiley

Nu går du igen ind i det nye lag smiley Der er nogle forskellige muligheder smiley Jeg har det bedst med den hedder Pen smiley Hvis vi nu siger vi vælger pen forsvinder det blå og du kan male i din markering smiley Her gælder det bare om at være kreativ og male det som du vil ;P Gode ting også at kunne er blur, som tværer malingen lidt ud og water pencil som giver malingen at lidt mildere farve xD

Når du er færdig med del vælger du Dessellect og hvisker hele min markering ud xD Malingen vil blive siddende ;P

Sådan gør du med hele tegningen og voila. Den er færdig xD: http://i42.tinypic.com/15hic15.jpg

Det her eksempel er fra en lidt ældre derfor ser det lidt amatøragtigt ud xD Det var før jeg kendte blur osv. oO xD Nogle af de bedre er foreksempel disse to smiley

http://i41.tinypic.com/n1fatj.jpg
    http://i41.tinypic.com/dyn9qf.jpg

Men øvelse gør mester og man skal ikke være bange for at de første ikke bliver hel så gode smiley Jeg har selv lært at bruge programmet af min lillesøster xD smiley

• #10   23. jun 2012 Kritik til det femte billede, den med hesten der spiser græs (:

Jeg kan rigtigt godt lide stil med at tegne pelsen, samtidig med at der er rigtigt pæne skygger på, det syntes jeg du har gjort rigtigt godt (: kan også godt lide anatomien, det ser rigtigt pænt ud, og der er ikke noget der ser fejlplaceret ud og harmonien fungere godt i billedet.
    toppen af manen ser også rigtigt godt ud, og især der spiller lys og skygge rigtigt flot ved kanten af pelsens overgang til man.
    Til en anden gang kunne du måske fokusere lidt mere på at få nogen highlights ind, altså forbedre kontrasten i forhold til sort/hvid, da det er meget ens tonet, hvilket kan få billedet til at fremstå meget fladt. Især i manen, er kontrasten meget lille (:
    Og så har du tegnet hesten rigtigt flot uden konturere, men der er desværre konturere på grimen, der ikke virker naturlige (mørke linjer udenom, som en slags lineart). Jeg ved ikke om det er fordi grimen rigtigt ser sådan ud, fordi du har jo tegnet hesten super flot uden (:

Håber det var nyttigt (:

Kommentér på:
Søger kritik

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce