{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Romanov og Edward Gal {{forumTopicSubject}}

Som i måske ved, er det jo Edward Gal som skal ride Blue hors Romanov fremover.

Så lige den her artikkel på ridehesten i går smiley
Der er oss et link til en video, hvor Gal ridder på Romanov.

http://www.ridehesten.com/Heste-nyheder/SeNyhed/?ID=12904

Hvad synes i så om det i ser?

Jeg sys stadig romanov er en dejlig hest, men sys bare han virker lidt anspændt på den her video, eller det er måske bare mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Romanov og Edward Gal
  • #1   12. feb 2012 Generelt er Romanov ALTID spændt, han er en utrolig følsom hingst, så jeg tror næsten ikke man finder en video hvor han ikke er ved at springe i luften smiley

Men Edward Gal er uden tvivl en virkelig dygtig rytter. Om hans metoder, så er nogen jeg bryder mig om, vil jeg ikke udtale. smiley

• #2   12. feb 2012 Jeg synes det ser super harmonisk ud!

• #3   12. feb 2012 Romanov er simpelthen så lækker at se på, og de skal nok gøre det godt samarbejde de to smiley
    Dog synes jeg det er forfærdeligt at han har mus og avler det videre på hans afkom smiley
    Virkelig øv!

• #4   12. feb 2012 Ja, det er da egentlig rigtig nok 'Katherine & Monique', Romanov er altid spændt.

Men hvor er det skønt at se ham med en rytter, som ikke er for stor/langbenet. Nu kan man rigtig se hvilken stor og flot hest han er smiley

Ja, det er noget øv, at han har mus smiley Men heldigvis har han jo en del helbrødre, og den ene står på blue hors, mener den hedder Rockefeller(staves). Den er oss vildt lækker, og mener ikke den har mus. Den kan bare ikke blive ridehest på grund af en skade.

• #5   12. feb 2012 Synes han komme lidt for meget op og ind og spænde nogle gange specielt i arbejdstraven.

Men jeg er helt vild med Edward Gal og hans ridning (uden at omtale ride metoder) Og det er nok stadig lidt nyt med deres samarbejde så alt i alt ser det godt ud og glæder mig til at se dem udvikle sig :o)

• #6   12. feb 2012 Jeg tager hatten af for at Edward arbejder på denne hingst, især fordi han er jo ENORMT stærk, man kan jo se at han er ved krakelere indvendigt konstant og bare venter på at springe i luften, men Edward får helt sikkert Romanov til at yde mere og komme mere frem i sporten.

Romanov har jeg altid været vild med pga. hans karakteristik. Han har så meget drive, og det elsker jeg! Om han så er en kommende OL hest, tror jeg nu heller ikke han går hen og bliver, men jeg er sikker på, at Edward nok skal få vist ham frem på bedste vis, når han lærer ham at kende. smiley

• #7   16. feb 2012 Jeg har altid været utroligt vild med Romanow, men jeg synes, det er utroligt ærgerligt, at Edward nu har overtaget ham.. Jeg bryder mig bestemt ikke om hans ridemetoder, og så langt hellere Sune på ham i stedet.

Kommentér på:
Romanov og Edward Gal

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce