1.096 visninger
|
Oprettet:
Forkølet ! {{forumTopicSubject}}
Hvad kan jeg gøre ved en forkølet hest? Det hjalp i efteråret at lægge dækken på, da hun frøs.
Men hvad gør jeg nu, når hun igen er forkølet?
Har lige fået hende i normalt huld, i december var hun for tynd, tror også, det er derfor, hun frøs.
Hun får. pt. rød solhat i foderet 3x/dagen. Men vil købe det i pulver næste gang, det skulle være bedre.
Andre ting?? Hvad gør I?
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.972
Hun er helt frisk, ingen sløvhed, eller hoste.
Men snotter lidt (pruster, så man får snot i hovedet, mums), så det tager jeg som en forkølelse.
Det er helt tyndtflydende snot, slet ikke som min den anden, der har meget sejt slim (som lim), pga. hendes støv-allergi og astma.
okt 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 6 Emner: 89 Svar: 458
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 941
Jeg startede med at bruge det på min den gamle basse- han fejlsank maden efter en strubepiberoperation så enten skulle han på penicillin hver måned eller også kunne jeg selv holde ham rimelig betændelsesfri ved hjælp af hybenpulveret. Da nogen stjal det i december måned og jeg troede jeg kunne vente med at købe en ny spand til januar- ja, der fik jeg så lige en dyrlægeregning oveni fordi han kort efter blev betændt i luftrøret... Så jeg synes det virker :o)
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 113 Svar: 1.086
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 941
Altså jeg kan ikke sige andet end at det styrker immunforsvaret og efter jeg begyndte at bruge det på Shaigun, fik han aldrig muk mere men om det er et tilfælde kan jeg ikek sige :o)
Forkølet !
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside