{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.394 visninger | Oprettet:

At føle sig udenfor... {{forumTopicSubject}}

Hej alle hg'er.. ja, der er noget jeg rigtig gerne vil ud med og da jeg ikke føler at kunne dele det med nogle, vil jeg gerne dele det med alle jer herinde og håbe på lidt hjælp.

Ja, det er sådan at jeg går i gymnasiet, STX. I den klasse jeg går i, skulle vi lave sådan noget gruppearbejde på 2 dage og fremlægge idag (den 3 dag.) Jeg har en bedste veninde i klassen, som også er rigtig gode veninder med en af de andre piger, som jeg ikke bryder mig om. vi måtte være op til 5 i hver gruppe. jeg, min bedste veninde og hendes veninde + to drenge jeg ikke snakker med i klassen, vi var de eneste der ikke havde fundet os en gruppe..
Det skal lige siges at alle de andre piger i klassen, rotter sig rigtig meget sammen og jeg er en pige der har det rigtig svært ved at tage interitiv til at snakke med de andre i klassen, da det virker som om de virkelig ikke kan lide mig som den jeg er.

hende den anden pige går så op og spørg to andre om hende og min bedste veninde må være sammen med dem. det vil sige at, så sidder jeg tilbage som den eneste pige, sammen med de to drenge der ikke er i nogle gruppe. jeg blev rigtig ked af det indeni, da min bedste veninde bare virkede totalt ligeglad med mig.

det her er bare en LILLE episode at det der er sket i vores klasse. jeg føler virkelig at jeg bliver holdt udenfor fællesskabet og om morgenen når jeg vågner har jeg aldrig lyst til at tage i skole, fordi jeg altid bare er den der sidder som 'den stille pige' i frikvarterene.. det er virkelig svært for mig at se det positive i at gå i gymnasiet, da jeg ikke er en af de bedste i skolen og bliver bare mere og mere skoletræt ):

jeg kan ikke rigtig tage mig sammen med og snakke med mine forældre om det. jeg har overvejet lang tid at jeg virkelig gerne ville flytte over og så tage en erhvervsuddannelse, men jeg vil ikke skuffe mine forældre ved at droppe ud af gymnasiet, selvom jeg ikke tror at kunne klare de her år.. jeg går i 1g.

hvad synes i at jeg skal gøre?
hvad ville i selv gøre, hvis det var jer?

jeg ved det hele her lyder virkelig meget plat, men det gør altså ondt indeni, når man altid føler sig "alene..".

håber i kan sætte jer ind i situationen, og se det fra min synsvinkel af :/.

og har virkelig prøvet, stortset alt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At føle sig udenfor...
  • #1   29. feb 2012
    Hvad med selv at tage intiativ? Hvis du havde spurgt din veninde om hun ville være med i en gruppe før den anden pige, så havde du fået en gruppe og måske ikke hende?

    Jeg gik også i sådan en klasse i gymnasiet hvor at hvis man ville være 3, så valgte de 3 jeg gik sammen med at være sammen - loooovely,
    Der følte jeg mig uden for.

    Det gør jeg også nu på HG, men her har jeg selv valgt det. Jeg isolere mig med vilje og snakker ikke med de andre.

    Lad være med at blive fordi du ikke vil skuffe dine forældre. Sådan havde jeg det også. Jeg ville blive for at gøre mine forældre glade, men mit fravær steg, både det fysiske og skriftlige, fik advarsler og lavede absolut ingenting. Kom i skole, slog computeren op og sad og spillede Tetris hele dagen.

    Så vil du gerne noget andet kan jeg kun råde dig til at droppe ud.
    Man bliver ikke lykkelig fordi man har holdt 3år på gymnasiet ud, der har kørt end ned psykisk, et sted man aldrig har haft lyst til at stå op til.


  • #2   29. feb 2012 tak for jeres hjælp.

    Krikken ( nu som fuldendt hippie ) .
    Du kan tro at jeg har prøvet i starten.. det er bare svært, når man har det sådan indeni, at man bare slet ikke kan snakke med nogle om det :'/ og det er jo ikke særlig sjovt at være ked af det hver gang man kommer hjem fra skole og nærmest at græde sig i søvn om aftenen :-(.


  • #3   29. feb 2012
    Jeg kender og kan kun igen sige:
    Er glad for min beslutning om at droppe ud, hvis du alligevel ikke ved om du skal bruge gym til noget.


  • #4   29. feb 2012 ville rigtig gerne være frisør .. så overvejer at tage erhvervsuddannelse på frisørskolen og hvis jeg ikke gider det lige pludselig, så tage en HF :).

  • #5   29. feb 2012
    Dem der der desværre nærmest ingen lærepladser til smiley


Kommentér på:
At føle sig udenfor...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce