{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

ADMIN: Velkomst og gruppeinfo. {{forumTopicSubject}}

<b>Hej alle, og velkommen til gruppen!</b>

Denne gruppe er for alle der har en eller flere heste med cremegen.

Gruppen er hovedsageligt tiltænkt snak, og billede-/videofremvisning af (vores) cremeheste, samt debat vedrørende farvegenetik indenfor cremegenet, links til artikler, videnskab mm.

I gruppebeskrivelsen er der skrevet en smule om cremegenet, i et sprog de fleste burde kunne forstå, og skulle du/I have tilføjelser skal I være velkomne til at sende mig en besked.

Jeg håber I vil hjælpe med at holde gruppen igang med indlæg om div., samt vise billeder og videoer af jeres smukke heste.

<b>REGLEMENT:</b>
Som andre grupper, har denne gruppe også et reglement. Generelt foretrækker jeg at gruppen er large med hvad der må postes, men der må dog sættes enkelte grænser for at holde gruppen på seriøst niveau.

<b>Generelle regler:</b>
1. Ordentlig opførsel generelt!
2. Ingen racistiske eller på anden måde stødende kommentarer!
3. Personlige angreb er ikke tilladt!
4. Modstrider et emne reglerne, undlad venligst at svare, eller gør opmærksom på regelbrud.

<b>Forum regler:</b>
1. Alt vedrørende cremeheste (egne som andre) er tilladt!
2. Reklamer for andre hjemmesider er ikke tilladt!
3. Kommercielle indlæg er ikke tilladt!
4. Stemme- og bedømmelsestråde er ikke tilladt!
5. Fototimer og lignende er ikke tilladt!
6. Afholdning af konkurrencer er tilladt, såfremt det kun vedrører cremehestene.

Admin vil afholde en bedømmelsesrunde engang om måneden, hvor folk har mulighed for at bedømme hinandens cremeheste.
Det er dog tilladt at fremvise sine cremeheste profiler, så længe det ikke blot er for at tigge bedømmelser.

<b>Ris/Ros:</b>
Hvis du har forslag til forbedringer af gruppen, kritik af gruppen eller gruppeadmins arbejde, er du velkommen til at poste det som emne.
Hvis du har problemer med et andet gruppemedlem, eller kritik af andet gruppemedlems opførsel, bedes du skrive privat til gruppeadmin/mig.

Jeg håber I vil nyde godt af gruppen, og bidrage til at holde gruppen aktiv.

<b>Mvh. Lykke</b>
- Gruppeadmin



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
ADMIN: Velkomst og gruppeinfo.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce