{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Nu er der noget galt igen?! han er syg konstant? {{forumTopicSubject}}

Min travhest Nappe, som vel og mærket ikke bliver brugt som travhest, men som dressur og tur hest bliver konstant syg.

Det har varet lige siden i vinters? hov problemer, halthed, muk, betændelse, slemme sår osv.
Nu er der noget med hans pels? Og han har mange sår efter hånden??!

Her kan i se nogle billeder, dyrkægen har været ude at kigge, men siger bare jeg skal vaske ham når ejg kan komme til det??

(læs det der står ved billederne)
http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=365408


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er der noget galt igen?! han er syg konstant?
  • #1   18. apr 2012 det på ryggen ligner et gnave sår fra dækken det fik min pony en gang liger dette, kan også være han ikke får luft nok når han går med dækken kender en hvis hest havde det pga. for lidt luft til pælsen

    men ved det ikke ville sige du skal prøve en ny dyrelæge


  • #2   18. apr 2012 med hensyn til såret/ mærket på ryggen, så har min hest det samme. Det skyldes som ovenstående siger, for lidt luft til ryggen smiley
    Det nemmeste ville være at give ham en undertrøje på, det har i hvert fald virket på min + jeg købte et nyt dækken med halvhøj hals (for en sikkerhedsskyld).

    De andre "Huller" tror jeg skyldes ny pelssætning, min hest har selv haft huller, men de er væk nu smiley Du kan evt. give ham en B-vitamin kur, jeg har brugt blue hors flydende b-vitamin og det har da virket på pels + hun får 1 banan pr dag (et tip fra Andreas Helgstrand). SÅ burde du få styr på pelsen smiley Men jeg tror simpelthen at det skyldes ny pelssætning smiley

    Vask ham evt. med skælshampoo smiley


  • #3   18. apr 2012 Samme som de andre siger. Det på manken/ryggen ligner noget dækkenet godt kunne have lavet. Min har også noget af det samme, trods et dækken der overhovedet ikke gnaver og intet der på noget tidspunkt har lignet et sår. smiley

Kommentér på:
Nu er der noget galt igen?! han er syg konstant?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce