{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Tabe sig samt sætte muskler ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle..

jeg har siden januar været i gang med min dejlige vallak..
Han havde stået i 1,5år hvor han mest var redet hyggeridning på, samt to ridelejre, ringridning og juleoptog, altså meget stille og roligt..
Og var bestemt ikke i form, det sidste halve år var han kun redet 2-3gange..

Siden januar er han blevet redet 3gange om ugen, hvor han har tabt sig en del..
Han bliver nu trænet 3-4gange om ugen..

Nu er det at jeg gerne vil have hjælp til hvad der kan gøre at han sætter flere muskler og taber sig noget mere..

Vi har ind til nu trænet frem og ned rigtig meget, masser af volter, bom træning og en gang i mellem lidt højde på springene..

Han har tabt sig rigtig meget, og er begyndt at få en rigtig fin figur og er begyndt at kunne se musklerne rimelig godt smiley

Så hvad vil i foreslå mig ? alt er velkommen..

Han bliver trænet 2-3gange om ugen i longe og 1-2gange under rytter (personlige årsager til longen dog nogen gange mere under rytter og mindre i longe)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tabe sig samt sætte muskler ?
  • #1   19. apr 2012 er desværre ikke muligt smiley
    Min hoppe tænder af når jeg går med ham så det er ikke muligt

• #2   19. apr 2012 Ja ved det er super godt, brugte det meget det første 1,5år jeg havde ham, og han var så super lækker.. men er svært med en hoppe der er afhængig af ham.. hun tænder af selvom der er andre tilstede..
    Håber det kommer når jeg flytter ham en måned der er hun nød til at nøjes..
    Overgange, slangegange, forpartsvendinger, schenkelvigninger er noget af det jeg laver..
    Og så masser af frem og ned og bomtræning:)

Foderet er der ikke så meget at kigge på smiley han for kun wrap og græs på nuværende tidspunkt..
    og så lidt af min hoppes når han har lavet noget..
    Ellers ikke andet

• #3   19. apr 2012 Jo håber jeg skam, men er altid lækkert at få nogen råd med på vejen jo smiley mest derfor jeg spørger smiley

Ja ved det nye sted bliver der mulighed for ordenlig ridebane, tur ridning med en masse veninder, plus der bliver trænet en masse ringridning så håber det rigtig kommer der smiley

Kommentér på:
Tabe sig samt sætte muskler ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce