{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stejle på komando?
  • #1   9. maj 2012 Hejsa smiley Nu må du ikke misforstå mig og syntes jeg er negativ... Havde nemlig selv den samme tanke, at jeg ville lære Kalur det smiley

Men normalt når man lærer dem det, står du og vifter med armene. Men Dette "tegn" kan man hurtigt komme til at gøre hvis du har store armbevægelser ovs. Så du kan jo hurtigt komme til at gøre det uden det var meningen smiley
    Men det skulle vist heller ikke være særlig sundt for dem at stejle. Da de kan (jeg har kun fået det fortalt og ført det) få noget med deres ryg. Men jeg har også hørt om bogle der har redet rundt på deres heste(de har lært at stejle), og de begynder på at stejle... Den for jo ros for at stejle, så vil den igen have ros og begynder at stejle fordi det er jo godt nu smiley

Håber ikke du misforstår dette og er irriteret på mig. Men det er hvad jeg har læst, hørt og fået af vide smiley Jeg havde nemlig selv samme tanke at jeg ville lærer Kalur det, til jeg nu læste, hørte og fået fortalt.
    Så husk lige at tænke over de her ting inden du lærer den det smiley

-Klara

• #2   9. maj 2012 Du har sikkert hørt det her 100 gange, men jeg vil ikke anbefale dig at lære den at stejle. Det er en rigtig farlig ting, og jeg har haft en hest der stejlede og det er virkelig ikke rart hvis den nu skulle gøre det uden du bad om det (:

-Men hvis du vil alligevel, så held og lykke smiley Men husk lige at tænke dig godt om

Kommentér på:
Stejle på komando?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce