{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stejle på komando?
  • #1   7. dec 2012 Nogle gør dem bange for pisken..

Jeg vil ikke anbefale at lære hesten det - det er en meget farlig leg der tit ender med en ondskabsfuld hest..

• #3   7. dec 2012 Tak i to og jeg ved det godt , men jeg vil ikke bruge pisken til at gøre dem bange , jeg vil bare gerne vide om der er nogle forskellige andre måder til at lære dem det ... smiley

• #4   7. dec 2012 Jeg kunne også godt tænke mig at vide det.. smiley kigger lige med smiley

• #6   7. dec 2012 Må jeg spørge hvorfor du vil lære en hest det?
    Undskyld hvis jeg lyder negativ, og nu kom det lige til at "gå ud over" dig, men synes efterhånden der er ved at danne sig en trend med at lære hesten at stejle, og jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor man vil lære sin hest så farligt et trick!?
    Hvis du gerne vil lære den tricks er der da masser af andre helt ufarlige ting man kan lære dem, og hvis du er virkelig opsat på at lære hesten at stejle (som for hesten ofte er ekstrem konfliktadfærd), så start i det mindste med at lære den spanske skridt. Hvis den kan administrere det, uden hele tiden at vise tricket, så kan du gå videre med at lære den at stejle (selvom jeg synes det er en ualmindeligt dårlig og farlig idé, men det er der vist ingen der er i tvivl om at jeg synes smiley )

• #7   7. dec 2012 Det er ikke noget man skal gøre medmindre man er 100% sikker på hesten ALDRIG skal sælges

• #8   7. dec 2012 Jeg har to gange lært en hest at stejle på komando fordi de i forevejen stejlede når tingende ikke passede dem.. (Blobber & Aia)
    Og det har simpelthen virket SÅ godt! så nu stejler de ikke hvis tingende nu ikke lige passer dem smiley

MEN stejler er som regel noget af det sidste hesten lærer hvis man laver tricks.. det kræver at man har et stærk samarbejde med hesten og at man har kontrol over hesten.. ellers ender det galt.. ville ALDRIG lære Alfred at stejle.. har kun gjort det med de to for at få en dum vane væk smiley
    Så syntes faktisk det er det eneste tidspunkt man skal lære en hest det på smiley

• #11   8. dec 2012 Tak for jeres svar alle sammen smiley Jeg ved godt at det er en farlig ting og alt det der, det eneste jeg vil vide er HVORDAN ?

• #12   8. dec 2012 Det er en af mine veninder der vil lære sin pony at stejle og det er en lille bitte shetter og hun vil gerne bare vide hvordan man gør det og det vil jeg også , jeg kender kun en måde og den kan jeg absolut ikke lide! Så jeg har sagt til min veninde at jeg vil prøve og se om der er andre måder til at lære en hest at stejle, det er ikke noget jeg vil sådan rigtigt ...

Kommentér på:
Stejle på komando?

Annonce