344 visninger
|
Oprettet:
hej alle. {{forumTopicSubject}}
vi kunne jo allesammen prøve at skrive lidt om os selv, og vores heste. jeg ved godt at man jo kan gå ind på hindandens profiler, men jeg tror at det hurtigere at danne sig et overblik hvs det står i et forum. man kunne jo skrive ens navn,alder og hvor man bor i danmar(del). man kunne skrive navnet på ens hest, og hvad man ridder på den, og hvad man drømmer om at ride i fremtiden. vi skrives:)
apr 2012
Følger: 92 Følgere: 86 Heste: 14 Emner: 1 Svar: 7
feb 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 40 Svar: 1.115
Jamen jeg hedder Tina jeg er 31 år og bor i midtjylland.
Jeg blev som barn bidt i armen af en hest, og har været hunderæd for dem indtil for 8 år siden hvor jeg mødte min kærestes datter som var hestepige. Og nu 8 år efter er jeg hesteejer :oD
Jeg rider ikke selv og har aldrig gjort det, men har to piger herhjemme som rider, og min kærestes datter rider. Alle tre har deres egne heste.
De to hos mig er Natasha (Tasha) på 6 og Cecilie (Cille) på 10.
Vores første hest fik vi i marts sidste år. Det er Fareed. Han er en gråskimmel OX-araber på 153 i stang og rides af Cille. Hun er ren dressur rytter og hendes mål er at komme op og ride med høj hat. Hun håber det bliver med Fareed, men vi er ikke helt sikre på han kan gå så langt. Han er nu 7 år og de rider LD programmer.
Vores anden pony er Annabell også kaldet Bell, som er en 3'er pony på 117 i stang. Hun bliver redet af Tasha. Vi har haft Bell siden februar i år, så vi er stadig ved at lære hende og kende, men en ting har vi lært hun ELSKER at springe! Hvilket er rigtig godt, for Bell er springrytter. Hendes mål er at ride internationalt som ponyrytter og komme i fjenrsynet som voksenrytter i spring. Bell er en ældre dame på 18. Hun har lidt problemer i bagbenene ind til man har varmet hende godt op, så er der ingen ting :o)
Det var så lidt om os/mig :o)
jan 2012
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 631
det var så lidt om mig.
tak til jer der allerede har skrevet, og jeg håber at der kommer flere.:)
jan 2012
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 631
hej alle.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside