{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Hov-kursus den 1+2. september 2012 i Herning {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg er på Evas fra equine touch mail liste og fik denne mail, så ville høre om der er nogen af jer der skal med på kurset og i så fald er der nogen fra sjælland? Jeg er nemlig interesseret i noget samkørsel ? smiley

Hov-kursus den 1+2. september 2012 i Herning

Det er lykkedes mig at få Ian Whatley fra England til at gentage sit todageskursus i hovens opbygning, funktion og vedligeholdelse. Ian er meget vidende i sit felt og super inspirerende at høre på. Alle kan deltage: hesteejer, smed, barfodstrimmer, dyrlæge, hestemassør m.fl.
Ian vil også skære en frisk hov op for at vi kan se, hvordan den er opbygget indefra - og vi vil alle få mulighed for at se, mærke og tage billeder.

Pris:
IETA-medlemmer: kr. 990
Ikke-medlemmer: kr. 1.350

Kursusafgiften dækker Ian Whatleys transport, broafgifter, overnatning samt te/kaffe/kage..

Citat fra en af Ians kunder:

"Jeg har brugt ham til min hest siden juli sidste år, allerede efter første beskæring var der en markant forskel at se på hestens gang, så Ian beskæring kombineret med den massage jeg giver hende, har gjordt at hun går bedre end nogle sinde. Som ekstra bonus har vi ikke haft behov for boots siden.
Sidste gang Ian var her vurderede han at der kun er ca 1/2 år igen før alle hendes skavanker ikke kan ses mere, og det tror jeg kommer til at passe meget godt.

/Birgitte - hestemassør"


Der er et begrænset antal pladser, så her gælder først til mølle-princippet.

Tilmelding til eva@equinetouch.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hov-kursus den 1+2. september 2012 i Herning
Kommentér på:
Hov-kursus den 1+2. september 2012 i Herning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce