{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Åh nej :/ {{forumTopicSubject}}

Der er denne her fyr som jeg har haft noget kørende med, men aldrig har haft mod til at sige jeg var vild med ham fordi jeg ikke kendte ham som sådan, også var jeg også bange for han ikke kunne lide mig. Min veninde skrev så med ham på skype og hun havde så skrevet til mig hvad hun havde skrevet til ham... Her er hvad de skrev

Hende: Ved du godt Johanne er vild med dig?
Ham: Har hun sagt det?
Hende: Jaaa... Eller skrevet
Ham: Hvornår?
Hende: For ikke så længe siden.

Mere fik jeg ikke at vide smiley Lidt senere snakkede jeg med ham og en ven over skype, hvor hans ven tændte for camet, hvor ham der jeg er vild med, gemte sig under en pude og ville ikke vise sig frem, han var sådan genert. Mig og min anden veninde (som jeg sov hos) Lå og snakkede om at grunden til han gemte sig under puden var fordi han ikke ture vise sit ansigt... Ser i mange piger har sagt til ham han ikke er køn og er grim og har afvist på den måde... Han var bange for jeg ville miste interessen for ham hvis jeg så hans ansigt :I Det var ret sødt :I

Han har nu inviteret mig og min veninde til noget film aften hjemme hos ham, men jeg ved ikke hvordan jeg skulle forklare mine forældre det... Skal jeg bare sige det sådan ''Skal vi noget d.20 juli, for hvis vi ikke skal vil jeg gerne til filmaften hos en dreng'' eller skal jeg prøve at forklare dem at det ikke er kæreste og sådan eller hvad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh nej :/
Kommentér på:
Åh nej :/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce