{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

årh, hvor er det altså svært.. ): - hjælp! ): {{forumTopicSubject}}

Det her bliver langt, men jeg håber virkelig at i vil læse det!..

Det hænger sådan sammen, at jeg har det her job i en stald. Jeg kan rigtig godt lide mit job! - men det hænger sådan sammen, at jeg arbejder 3 gange om ugen. Mandag, Tirsdag, og Torsdag. For det, får jeg som løn, Halvpart i weekenderne, samt holdundervisning mandag, og eneundervisning fredag. Det vil sige at jeg er deroppe 6 gange om ugen. - Det gør, at jeg føler mig presset og stresset. Både min lærer og min familie mener, at jeg burde cutte ned, fordi jeg ikke har tid til mine lektier og bare til at slappe af. - jeg er enig...
Men til mit dilemma. - Hvis jeg skal skære én dag fra, hvilken skal det så være? Mandag rider jeg jo på hold, med 3 af mine bedste veninder og vi hygger os rigtig meget. Det vil jeg helst ikke undvære. Torsdag arbejder jeg med min bedsteveninde. - vil jeg IKKE undvære. Så er det tirsdag der er tilbage. Men den dag rider en af mine gode veninder, som jeg kun ser den dag.. jeg ved derfor ikke rigtig hvad jeg skal gøre.. ):
PS. jeg vil også skulle skære ned på min løn, derfor vil mine forældre gerne betale for min holdundervisning. Men så er det tirsdag jeg skal undvære.. Jeg har brug for hjælp.. ):
Gode råd modtages!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  årh, hvor er det altså svært.. ): - hjælp! ):
Kommentér på:
årh, hvor er det altså svært.. ): - hjælp! ):

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce