Er det angst eller uvillighed? {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder inde med den dejligeste vallak på 7 som jeg elsker over alt på jorden!
Jeg har løs sprunget ham de sidste par uger.. Og det går praktisk talt af helveds til
Alene: har han sprunget 40 cm.
Med mig løbende ved siden af: 1m
MEN, så idag ville jeg prøve at springe en lille bom på ham.. det vil sige en bom der har et bildæk under sig i hver ende..
Og jeg startede med at tage springet et par gange hvor jeg sprang med over, og det gik helt perfekt
Så satte jeg mig op, og så snart vi nærmede os springget (2 meter fra) Begyndte han at små stegle og dreje rundt om sig selv??
Dette gjorde han hvergang jeg red mod det (dette gjorde jeg først 5 gange) Så hoppede jeg af også sprang han perfekt med mig ved hans side igen??
Jeg prøvede at sætte mig op igen også begynte han forfra?
Det skal lige siges, at når jeg er i skoven med ham. Vil han HELLERE END GERNE springe over små træstammer med mig? og det er i alle højder og bredder! Men så snart vi er på banen er det som om han går i panik?? o:
Nogle der kan hjælpe?
sep 2008
Følger: 209 Følgere: 184 Heste: 3 Emner: 39 Svar: 164
jul 2007
Følger: 94 Følgere: 65 Heste: 11 Emner: 21 Svar: 194
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 128 Svar: 1.549
okt 2011
Følger: 35 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 47 Svar: 78
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 186
aug 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 337
Jeg ville få en anden til at løbe ved siden af hesten, eller sætte en rytter på og selv løbe ved siden af over springet og langsomt øge afstanden, til den finder ud af det ikke er farligt.
Er det angst eller uvillighed?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside