{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

"Bylder" ved bagben? {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig lidt. Min ponyhoppe har haft noget der ligner lidt muk på det ene bagben, og det har jeg behandlet som muk, men det har været minimalt. Nu har det så udviklet sig meget hurtigt og er nærmest blevet til nogen små "bylder" altså sår på hendes bagben hun er lidt hævet på benet og ikke voldsomt begejstret for at man røre ved det, det er på hendes hvide sok, ved ikke om det har noget at sige når det er den eneste hvide sok hun har? Skal der dyrlæge ud eller kan det behandles selv? Har i prøvet noget lignene?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Bylder" ved bagben?
  • #2   5. jul 2012 kommer det ikke til at svige når det er sår? der er jo ikke skorpe på smiley

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #3   5. jul 2012 Du skal have en kompetent hestedyrlæge ud, dín hest har ondt og den skal som start smertedækkes det kan kun dyrlægen klare, derefter skal i finde ud af hvad der er årsagen til disse hævelser, man skal aldrig selv begynde at lege doktor med infektioner og slet ikke hvis det går stærkt den forkerte vej så er det med at få dyrlæge på OMGÅENDE, er det lymfangitis (blodforgiftning) så skal hesten i både universal og lokal behandling så lad være med at vente det kan blive fatalt og i værste tilfælde noget du ikke kan kurerer.

Kommentér på:
"Bylder" ved bagben?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce