{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

trykninger fra sadlen ? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har lige lidt problemer igen igen,..

Jeg har en DV vallak som er noget ømskinnet. Jeg har nu fået "ny" sadel - siger "ny" fordi den er magen til den anden jeg havde bare i anden farve og med nyere (bedre) stopning..

Jeg har fået min underviser som har fundet den gamle sadel til ham til at tjekke og hun siger at den lige oka - kan blive lidt bred hvis ikk han ligger musklerne til - men burde han da han er igang med at opbygge nye muskler efter skades pause..

mit problem er nu at han får nogle trykninger ved rygraden. Har prøvet med lammepad med frihed i rygrad mellem sadel og underlag som start - dette fik han en enkelt bule af. Så prøvede jeg med kun underlag igår - her fik han 4-5 buler.. idag prøvede jeg med et andet alm dressur underlag - hvilket også gav ham buler... Kan simpelthen ikk finde ud af hvordan den kan trykke ham da det er i kammeret bulerne kommer, han er ikk svedt hvor de er og kan mærke friheden melem ryg og kammer når jeg har spændt sadlen så der burde den være fin nok..

Der kan sadelmager og kigger på ham og sadlen med PressurePad-tjek men hun kommer først om 2-3 uger.. hvad kan det være? Hvad kan jeg evt gøre ?

er igang med skridt arbejde og håber at kunne starte genoptræning om 14 dages tid og ville gerne have sadel på når jeg skridter ham i naturen..

håber i kan hjælpe - tog nogle billeder af det idag hvis der ønskes at se dette?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trykninger fra sadlen ?
Kommentér på:
trykninger fra sadlen ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce