564 visninger
|
Oprettet:
Hvordan var det at sige farvel {{forumTopicSubject}}
Hej hvordan var det at sige farvel til sin part eller pony
jan 2010
Følger: 194 Følgere: 186 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 478
Det har været et kæmpe nederlag for mig.. tiden efter Havde jeg det virkelig svært, både med mig selv og mine venner og familie.. følte det var min skyld at han skulle væk!
Ja det var så min lille historie
feb 2010
Følger: 221 Følgere: 170 Heste: 8 Emner: 4 Svar: 15
Det avr hårdt for mig da min part havde brækket benet på folden og hun kunne ikke reddes
Jeg så hende først da hun var død
Jeg savner hende
jeg havde part i næsten 5 måneder og red hende i 1 år
aug 2011
Følger: 492 Følgere: 194 Heste: 3 Emner: 216 Svar: 987
mar 2010
Følger: 51 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 315
feb 2010
Følger: 221 Følgere: 170 Heste: 8 Emner: 4 Svar: 15
Og få klippet hendes pandelok af og et billede af hende
Nu vil jeg lave en minde sted hvor jeg har masser af billede og hendes pandelok
Så kan jeg altid stå og kigge på hende
mar 2010
Følger: 79 Følgere: 67 Heste: 3 Svar: 5
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 90 Svar: 1.768
Mini var min første pony, en shetlænder jeg fik ham til min 8 års fødselsdag og var så glad for ham, men da der var gået 3 år med masser glæde kom det øjeblik hvor jeg måtte sige farvel til ham.
det er lørdagaften d. 19 juli ved 6 tiden står jeg udenfor og kigger på mini, han stod inde i et lille hus som vi faktisk havde bygget til fårene men der inde står han og kigger ude, jeg står direkte og tænker skal jeg sette ham ind eller skal jeg lade ham blive ude, jeg lod ham blive ude og gik ind, 3 timer sener står jeg i køkkenet og skal til og gå ind i stuen da jeg ser toget står stille op på banen, min far begynder og gå der op for at se om der var noget. jeg begyndte allerede der at græde og hvidste ikke engang om der var sket noget inu, 20 min efter kommer min far hjem, han ser på mig og siger "Mini er død linnea" jeg var græde færdig...!
Mini var blevet ramt af toget tog chafføren sagde han havde været helt inde under toget men han ingen sår overhovdet, så ved ikke helt men han havde brækket lårbens knoglen og var død 15 min efter ulykken af indre blødninger min far sad ved ham de sidste minutter og beroligede ham mens den dyrlæge vi har til at bo i bygen ringede efter en kolega! han døde ved siden af min far<3:(
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 90 Svar: 1.768
Hvordan var det at sige farvel
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside