{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan var det at sige farvel
  • #1   18. jul 2012 Altså, det er svært.. utrolig svært, lige så snart man står i det svære end man tror! Altså jeg viste i lang tid før at min pony skulle aflivet på et tidspunkt, men det var så uvirkelig tiden før at han på et tidspunkt bare ik var der mere! Jeg var der ik da han blev aflivet, det kunne jeg virkelig ik.. men min dejlige dejlig morfar stod ved hans siden end til at han var fløjet over regnbuen. Men jeg så ham dog da han var væk.. men det er det værste syn jeg nogen sinde har set... At se ens bedst ven lægge der helt stille.. og ikke bevæge sig eller noget! Jeg kan huste at jeg begynde at skrige for jeg var så indebrændt over mig selv..
    Det har været et kæmpe nederlag for mig.. tiden efter Havde jeg det virkelig svært, både med mig selv og mine venner og familie.. følte det var min skyld at han skulle væk!
    Ja det var så min lille historie smiley

• #2   19. jul 2012 Ok
    Det avr hårdt for mig da min part havde brækket benet på folden og hun kunne ikke reddes
    Jeg så hende først da hun var død
    Jeg savner hende
    jeg havde part i næsten 5 måneder og red hende i 1 år

• #3   19. jul 2012 fik aflivet min hoppe 4 juni efter hun om lørdagen knap ku gå af smerter så i samråd med dyrelægen blev hun smertelindret weekenden over og mandag morgen ringede jeg til dyrelægen og bad om en akut aflivning og om aften kom dyrelægen ud da stalden var lukket og trak hende over på græsplænen hvor sagde farvel og gav den person som betød meget i hendes hjerte hendes træktov og han holdte hende til hun lagde sig ned og jeg igen blev hentet ud til græsplænen hvor jeg gav hende et kys på mulen og lagde presseningen hen over hende

• #4   19. jul 2012 Jeg har mistet mange på et år. Det er hårdt, især jo tættere man kommer på hesten. Men i stedet for at tænke på at de er væk så ville jeg hellere tænke på hvor godt de har det på de evige græsmarker så de er fri for måske at have smerter! Men det er altid nemmere hvis man får sagt ordentligt farvel og samtidigt huske alle de gode ting man måske havde lavet sammen.

• #5   19. jul 2012 Det jeg gjorde det var at sige farvel da hun var død
    Og få klippet hendes pandelok af og et billede af hende
    Nu vil jeg lave en minde sted hvor jeg har masser af billede og hendes pandelok
    Så kan jeg altid stå og kigge på hende

• #6   19. jul 2012 Da min søster Ann-catharina hun mistet hendes part som hedder Canupa der fik jeg klippet hendes pandelog får min søster får hun var så ked af det og jeg var lidt trist når min søster er ked af det så bliver jeg også men nu glæder hun sig til at der kommer hendes nye part

• #7   24. jul 2012 jeg har mistet 2 af mine...

Mini var min første pony, en shetlænder jeg fik ham til min 8 års fødselsdag og var så glad for ham, men da der var gået 3 år med masser glæde kom det øjeblik hvor jeg måtte sige farvel til ham.

det er lørdagaften d. 19 juli ved 6 tiden står jeg udenfor og kigger på mini, han stod inde i et lille hus som vi faktisk havde bygget til fårene men der inde står han og kigger ude, jeg står direkte og tænker skal jeg sette ham ind eller skal jeg lade ham blive ude, jeg lod ham blive ude og gik ind, 3 timer sener står jeg i køkkenet og skal til og gå ind i stuen da jeg ser toget står stille op på banen, min far begynder og gå der op for at se om der var noget. jeg begyndte allerede der at græde og hvidste ikke engang om der var sket noget inu, 20 min efter kommer min far hjem, han ser på mig og siger "Mini er død linnea" jeg var græde færdig...!
    Mini var blevet ramt af toget tog chafføren sagde han havde været helt inde under toget men han ingen sår overhovdet, så ved ikke helt men han havde brækket lårbens knoglen og var død 15 min efter ulykken af indre blødninger min far sad ved ham de sidste minutter og beroligede ham mens den dyrlæge vi har til at bo i bygen ringede efter en kolega! han døde ved siden af min far<3:(

• #8   24. jul 2012 min anden pony Dixie fik jeg til at gå sammen med mini fordi at heste ikke måtte gå alene så hende og mini kunne gå sammen, men det varede ikke længe hun blev for fanget efter 1 års tid og måtte aflives:-(

Kommentér på:
Hvordan var det at sige farvel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce