{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Er det mig der er noget galt med? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg faldt desværre af hesten i lørdags, og har derfor fået en forstuvet nakke/piskesmæld.
Derfor har jeg været sygemeldt fra arbejde de 2 sidste dage + jeg har fri i dag, da mit arbejde indebære hurtigt tempo, løft osv..

Jeg har været hjemme ved kæresten (som stadig bor hjemme), fordi jeg synes det var kedeligt at ligge alene hjemme i lejligheden.

Selvom jeg har haft meget ondt i nakken og generelt har haft det meget dårligt, har jeg prøvet ikke at virke ALT for ynkelig. Da jeg ikke vil være en belastning for min kæreste.
Han har dog heller ikke pylret om mig, tvertimod.. Han har drillet mig lidt med det, og kommer tit til at gøre ting ved mig der gør ondt osv.. Det er mig der skulle lave mad til ham hele mandagen, fordi vi var alene hjemme, og han gad ikke..

i går havde jeg det virkelig dårligt, og selvom han havde lovet mig med at hjælpe mig med at skifte simkort på min mobil, endte det med at jeg måtte gøre det selv + hjælpe ham med noget af hans arbejde (han laver hjemmesider). Om aftenen sagde han at han synes jeg havde virket lidt sur hele dagen, og jeg sagde at det nok var fordi jeg havde virkelig ondt. Så mente han pludselig at det sikkert var fordi jeg trængte til noget sex?! Og vi prøvede så, selvom jeg ikke kunne gøre ret meget på grund af nakken og ryggen + det ikke var særlig godt for mig, fordi jeg havde så ondt over det hele. Så det blev bare lorte sex smiley Og han stoppede før han kom, fordi han sys jeg så så sur ud i hovedet, og ja havde forklaret ham, at det var fordi det gjorde ondt i nakken osv..

i dag sidder ham og hans far så og arbejder med noget hjemmeside, mens jeg egentlig bare for lov til at passe mig selv. Jeg bliver sluten og laver 2 madder til mig selv. Da min kæreste ser dette, siger han "ka du ikk lige lave sådan en omgang til mig oss? og nu hvor du er i gang, så lav lige noget til min far oss, han er sikkert oss sulten". Jeg når ikke rigtig at svare før hans far siger til ham, at det kan de da selv gøre, hvor min kæreste så bliver små sur og siger at det er mit job at gøre dette smiley Og at nu havde han jo gjort så meget for mig mens jeg havde ondt i nakken.

Øh, hvad har han gjort for mig, tænker jeg bare! Han har ikke gjort en skid.. Men han siger at han har da hentet vand til mig osv.. Men det har han ikke?? Jeg har selv gjort alt.
Han kørte mig på skadestuen i søndags og det er jeg da oss glad for, og købte en pizza til ham bagefter som tak, selvom jeg ikke har nogen penge.

Bliver bare lidt ked af det, når han siger sådan noget smiley For synes egetlig jeg gør rigtig meget for ham, men det er som om han slet ikke ser det, eller bare tager det som en selvfølge..

Eller er det bare mig der er noget galt med??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det mig der er noget galt med?
  • #2   25. jul 2012 Jeg var blevet eder splinteren tosset!!!
    Hade nok taget en ordelig snak med ham!
    Og kunn han stadig kun se det fra hans egen side, ja så ku han FANDME ha sig selv!!!!

• #3   25. jul 2012 Nej det er ikke dig der er noget galt med! Det er tydeligvis ham!

• #4   25. jul 2012 Okey, godt at vide at det ikke er mig der er noget galt med.

Gider heller ikke finde mig i den opførsel, og fremover gider jeg ikke gøre alt det for ham, som jeg plejer. Som fx smøre mad til ham, hente et glas vand osv.. Ting jeg ellers ikke har noget i mod at gøre for folk, hvis jeg ved de sætter pris på det. Men det føler jeg ikke ligefrem at han gør.

• #6   25. jul 2012 Ja, må tage en snak med ham, for det her dur ikke... det gør mig faktisk ked af det smiley

Men ved bare ikke hvordan jeg skal sige det til ham, uden han bliver sur?

• #7   25. jul 2012 Gi ham den kolde skulder, det er vist det hanhar godt af at prøve, så han kan værdsætte dig lidt mere!!!

Det burde jo være ham der passet dig op, nu hvor du har ondt ik!?

• #8   25. jul 2012 Jo, synes godt han kunne have vartet mig lidt op nu her,,, og det er jeg egentlig også lidt skuffet over smiley at det ligefrem er mig der skal varte ham op, selvom det er mig der er syg..

Tror ikke han kan finde ud af at klare sig selv.. Han var en gang alene hjemme en hel dag, hvor hans forældre var i sommerhus, og jeg var på arbejde hele dagen og kom først hjem kl halv 11 om aftenen. Han fik først noget at spise da jeg kom hjem! Fordi han sagde der ikke var noget mad i huset, så jeg måtte hente McD mad til ham. Der ku han sgu da bare været gået ned i brugsen og hente noget mad... fatter det ikke. Han er altså 21 år ikke 10 år

• #9   25. jul 2012 Å gud, stakkels mand da, NEJ nu må han sku se at blive voksen!!!

Ærligt talt, så hade jeg ik holdt sådanne mand ud i længenden !!

• #10   25. jul 2012 Mands shuvanisk til den store guld medalje! Som de andre siger: snak med ham. Det er ikke fair!

Min kæreste er næsten lige så hjælpeløs, og han er 20. Mænd bliver bare meget sent modne i forhold til kvinder. Det er død træls! Men der ikke så meget at gøre andet end at vente på de bliver mere modne, evt snakke med dem. smiley

- god bedring:)

• #11   26. jul 2012 Så må jeg ha været utrolig heldig.
    For har ik haft nogen hjælpeløse mænd

• #12   26. jul 2012 Ja, han er ikke særlig moden på mange punkter, desværre.. Men kan da håbe det kommer på et tidspunkt smiley
    Men fra nu af må han klare sig selv når jeg er i nærheden, jeg er færdig med at varte ham op i hoved og røv uden at han egentlig sætter pris på det. Så må jeg se hvad der sker smiley Og det ender nok med at jeg tager en alvorlig snak med ham om, at jeg ikke er hans mor! Desuden bliver jeg vidst nødt til at forklare ham, at vi lever i et moderne samfund, hvor kvinder arbejder ligeså meget som mænd, og derfor bliver man nødt til at deles om de huslige ting m.m. For virker umiddelbart som om, at han er af den gammeldags opfattelse, hvor kvinden går hjemme og varter sin mand op. Men dette fungere slet ikke for mig.
    Selvfølgelig vil jeg da gerne forkæle ham en gang i mellem, men gider ikke at have at han tager det som en selvfølge at jeg gør alt for ham.

Tror måske grunden til at han er blevet sådan, er fordi hans mor gør alt i hjemmet. Hun gør rent, laver mad, vasker tøj, slår græs osv, og de andre laver aldrig en skid i hjemmet (medmindre de bliver bedt om det 100 gange). Hans mor er ikke engang hjemmegående, hun har også et job hun skal passe.. Fatter ikke at hun gider!? Kan godt forstå at hun ofte virker lidt trist og sur. Hans far er på førtidspension og ligger og ser tv hele dagen, men han er altså ikke så syg at han ikke kan fx støvsuge osv, men han gør det ikke.

Og selvom min kæreste stadig bor hjemme i en alder af 21 år, hjælper han heller ikke til i hjemmet, og det er stadig hans mor som rydder op på hans værelse osv.. smiley

• #13   27. jul 2012 Er du hans mor? eller skal han blive en mand der kan tage vare på ham selv og hans kære? Hvis du fortsætter kommer du til at gøre det så længe i er sammen og nu er det jo ikke fordi han har været ude og save brænde så han er træt.

Kommentér på:
Er det mig der er noget galt med?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce