{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.570 visninger | Oprettet:

Anita bakkegård, hestehvisker {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
D 7 august kl 10:00 kommer Anita Bakkegård til teglbrænder for at kigge på min hest django.
Anita telepaterer med heste, kan give god rådgivning om foder og urtemedicin, hun kan akupuntur og mærke energier.
Hun skulle være utrolig dygtig og jeg har kun hørt positivt om hende smiley
Kender i hende? Noget negativt?

Knus Victoria

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anita bakkegård, hestehvisker
  • #1   1. aug 2012 hvor henne i landet er det ? hvad er prisen for en behandling ?

• #2   1. aug 2012 Følger lige med...

• #3   1. aug 2012 er ret sikker på hun var ude til min den gamle hoppe, er en hel del år siden efterhånden... Var ikke voldsomt imponeret.

Har efterfølgende oplevet bedre..

Men er svært at sige om hun også har forandret sig..

En jeg derimod klart kan anbefale er Ditte Young! Det var virkelig noget helt andet ...

• #5   1. aug 2012 Mit problem var at min hest kunne gå fuldstændig "amok" over at skulle blive striglet alene, hun ænsede slet ikke jeg var der, ville stejle og skabte sig fuldstændigt åndssvag. Var tæt på at opgive hende...
    Jeg oplever bestemt en ændring pga den aftale Ditte lavede med Quick.

Hun fik et billede af hende og tog derfra kontakt med hende. Uden at vide andet end det hun så på billedet.

Med det hun fortalte mig efterfølgende, kunne jeg helt bestemt kende min hest, hun fortalte rigtig mange ting som gjorde at Quick og hendes tossede hjerne gav mere mening for mig. Det var en meget stærk oplevelse...

• #7   1. aug 2012 Det er jo svært at forklare, specielt for en skeptiker... Men det hele hun sagde passede, men det var specielt nogle "personlighedstræk" som var lige i øjet og den måde hun beskrev hende på... Det var meget tydeligt for mig at det var Quick og de ting hun fortalte gav mig en bedre forståelse hvorfor Quick er som hun er...

Hesten er jo den samme hest, hun er ikke problemet, men vores problem med at være alene, som var det vi lavede en aftale om, og det jeg skulle bruge hendes hjælp til, er blevet løst...

Men som sagt, fortalte hun mange ting, som fik mig til at forstå hende bedre.

Og så kan jeg et eller andet sted godt lide, at hun ikke er hestemenneske eller homøopat, så hun har en masse ting hun skal sælge og hesten derfor fejler alt muligt sært...

Det har jeg altså en kiropraktor med særlige evner til at finde ud af...

• #8   1. aug 2012 Jeg synes det var pengene værd... Men er du skeptisk, så ring til Ditte, hun er vældig sød...!

• #11   1. aug 2012 Med Ditte er det intet problem, hun laver fjerntelepati... Hun kommer helst ikke ud... Hehe

• #12   1. aug 2012 Jeg kender Anita Bakkegård fra travbanen, hun forsøgte sig engang med en jeg passede og det virkede ikke en pind, så jeg giver ikke meget for hende og hendes blomstermedicin..

• #13   2. aug 2012 Hmm har nemlig kun hørt godt om hende!
    Tilgengæld har jeg hørt at Ditte Young er god til dyr og bange for heste.. altså hun er fin til fjerntelepati og enormt dygtig sådan på det plan, men hun skulle være meget bange for de store dyr.

Til Tina: Altså jeg står i hørsholm og det koster 1000 for en fuld behandling.

Tea: Der er nogen heste det virker på og nogen ikke, sådan er det bare! Der er jo heldigvis ikke en hest magen til den anden ;D

• #14   2. aug 2012 Jordhesten: det er hun også, lidt morsomt faktisk... Hun har kun været taget ud til hesten en gang, fordi den krævede det...
    Ville rigtig gerne på hendes kursus... Min mor har været på det, utroligt spændende...

• #15   2. aug 2012 Jordhesten: Det er rigtig smiley Det var også kun fordi du spurgte om hende smiley

• #16   2. aug 2012 team højlund: lyder meget cool egentligt, hun må være utroligt groundet, men jeg ville bare ikke tro på det hvis ikke hun kom og følte på min hest og sådan smiley

Tea: det er rigtig nok smiley

• #17   2. aug 2012 Sådan er vi jo heldigvis så forskellige... smiley

• #18   17. aug 2012 Victoria hvordan gik det så da du havde Anita ude? Fik du noget ud af det? Og hvilke problemer havde du med hesten?

Kommentér på:
Anita bakkegård, hestehvisker

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce