{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge et 85” TV op i stuen. Gasbeton mur beklædt med gipsplade. 400 kr.
  • Opsætning af reol, hylder, stor billedramme og TV 1.800 kr.
  • Rengøring 1.500 kr.
  • Fjernelse hvepsebo 500 kr.
  • Oprydning og rengøring i havestuen 2.000 kr.
  • 12 volts LED lys i have 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  canon objektiv IS?
  • #1   8. aug 2012 Fordelene ved IS er relativt store. IS står for Image stabilizer = billede stabilator.

Det hjælper ved rystelser osv. hvor det retter op.

• #2   8. aug 2012 Jeg ved ikke om du ved hvad IS betyder - men så kan jeg i hvert fald hjælpe dig. IS betyder Image Stabilizer, hvilket betyder at der er en stabillisator inde i selve objektivet der gør at rystelser bliver formindsket. Dette er en kæmpe fordel og objektiver bør kun købes med dette, det er på ingen måder nogen ulempe.
    Håber dette hjælper. smiley

• #3   8. aug 2012 okay 1000 tak for svar begge :)!

• #4   8. aug 2012 Men man skal dog også huske på at IS er til for din skyld, og for de rystelser du laver og derfor ikke behøves stativ i sammen mængde som hvis du ikke havde IS. Hvis du derimod regner med at have dit kamera meget på stativ er IS ikke nødvendigt da kameraet jo står fast, men hjælper dig altså ikke med at fryse billederne bedre af et motiv i bevægelse, indendørs f.eks. smiley Eller det er i hvert fald det jeg har læst og fået forklaret mig frem til. smiley

Men IS er som nogle af de andre nævner, på ingen måde en ulempe at have! smiley

• #5   8. aug 2012 okay, nu forstår jeg! tak for svar! smiley

Kommentér på:
canon objektiv IS?

Annonce