{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Skal tabe sig {{forumTopicSubject}}

Kære fjordheste folk

Jeg bliver nødtil at have jeres hjælp og viden.
Jeg har en fjordhest hjemme i dk, eller retter han er ved at være en fed hippie pony(overvægtig og lang man).
Så en slankekur til en kær fjordhest? smiley Jeg overvejer lidt at tage alt fodret fra ham når jeg kommer hjem(jeg ved ikke lige hvad mine forældre fodre ham med lige nu, men det er helt sikkert billigt ;)).
Jeg overvejer lidt at gå over til Pavo, før jeg rejste var jeg ved Brogården icelander power og nogle vitaminer.
Jeg overvejer at gå over på Pavo, da jeg ikke har fået det helt optimale ud af min hest og hans pels ikke skinner som den kunne gøre.
Jeg regner med min fodreplan vil se noget alla sådan ud: Pavo Nature best, bare en håndfuld morgen og aften, så den ikke føler sig helt snydt, når hesten ved siden af må spise nærmest alt hvad den vil. For vitaminer er dækket vil jeg give ham summerfit. Han står på halm, og det vil ikke blive skiftet ud med spåner eller andet. Og han får to gange dagligt, ca en halv plade(bigballe). Han går ude 6-8 timer hver dag, på nedspist græs.
Jeg ved ikke om jeg må ride, når jeg kommer hjem, da jeg er blevet sparket af en hest på mit knæ = knæ problemer. Men ellers til jeg give ham en smule motion ved at lege med ham. Lige nu laver han intet.
Tror i det vil hjælpe? Eller er jeg helt hen i hegnet?

Venlig hilsen
Helle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal tabe sig
Kommentér på:
Skal tabe sig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce