{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Heste jeg oprettede igår... {{forumTopicSubject}}

Ja, her igår oprettede jeg 2 heste. (Bellis og Duchess)
Det er ikke mine egne heste, og det er min venindes mors onkels heste, som står hjemme ved DEM. Og DE passer dem. Og når jeg så er ved min veninde, er det mig der passer dem? Sammen med hende. men fordi hun selv har 3 så tager hun sine og jeg tager Bellis og Duchess. Men da jeg havde oprettet dem blev der skrevet alt muligt med at det bare var nogen heste jeg havde fundet på en fold og oprettet. Tror folk virkelig jeg er så dum? Ser nogen heste, går ind på folden og tager billeder med dem? Altså helt ærligt.. Det er jo næsten lige som at stjæle?
Og der blev sagt at jeg ikke have tilknytning til dem, og de var for tynde og de ikke fik nok foder.
De er 1 år gamle, går på græs og har græs mave? Og de får foder 2 - 3 gange om dagen. Jeg synes ikke det er fedt at få det kastet i hovedet? Jeg gider sgu da ikke gå ind på folden og tage billeder af nogen heste jeg ALDRIG har set før? Skulle jeg så bare have fundet på et navn til dem, en tekst og fundet på en alder? Altså hvor dumme tror folk lige jeg er? Helt ærligt HG....
- Jeg gider ikke få kastet en masse hate i hovedet nu. Jeg skrev min mening. Så Nohate tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste jeg oprettede igår...
  • #1   2. sep 2012 Aj hvor er det dog træls at høre at folk kan opfører sig sådan overfor andre mennesker o_o!! De burde skamme sig over at tro sådan noget om andre.. Hmm man dømmer ikke en bog på omslaget ._.
    Hmm trælse mennesker -_-'


  • #2   2. sep 2012 Sissel: Ja det synes jeg også.. + der stod klart og tydeligt i beskrivelsen at jeg ikke kendte hestene så godt endnu..

  • #3   2. sep 2012 Aj de burde da kunne læse lidt de mennesker o:!? Helt dumme er de vel ik O:

  • #5   2. sep 2012 Hmm jeg bestemmer vel hvad jeg skriver ;)!? Og jeg siger ikke at de er dumme..

    Og som hun siger står der i teksten at hun ikke kender dem så godt endnu.. Og syntes jeg har set noget lign. før hvor folk hurtigt "raser" op over sådanne ting .. o.o?
    Altså det er jo ikke lige alle der bare finder en heste ogs tar billeder osv. ._.'.....

    Og det med markbilleder - der er nogen som kun har stævnebilleder - de kunne jo ogs ligeså godt bare have fundet dem på nette, ik :)?!


  • #7   2. sep 2012 Hmm okaii så smiley Men virkede sådan ;)?

  • #8   2. sep 2012 Luna: Ja, men Duchess havde ALDRIG haft grime på før. Og hun kunne ikke lide og blive trækket med. Så det arbejdes der med nu, så er det jo lidt svært at arbejde med dem. Men det kan godt ske folk synes tilknytningen er for tynd. Men jeg kender stadig ikke hestene? Folk dømmer virkelig hurtigt. Alle dem der har heste oprettet kan lige så godt være nogen billeder de har fundet?

  • #9   2. sep 2012 Maria, det er da ikke nogle billeder de bare har fundet. Det var da noget underligt noget at sige, bare fordi du bliver modargumenteret. Jeg syntes også det virker lidt, min venindes, mors, onkels heste. Hvor tit er du ude hos dem? Valgmulighederne til tilknytning er "mindst" part, eller tidl. part, og hvis du ikke har part på den, har du ikke "nok tilknytning", for så ville der være noget det hed "passer" eller sådan noget:-)

  • #11   2. sep 2012 Bomuld: Nej det ved jeg jo også godt det ikke er! Det var heller ikke sådan ment! smiley
    Men der er jo mange der bare opretter heste med billeder de har fundet på google. Men man ved jo ikke,. Det var også bare et eksempel. smiley

    Luna: Ja. Men jeg skal derud igen snart, og så skal vi fortsætte med at lære dem det. Men jeg gider ikke oprette dem igen da jeg sikkert får det samme afvide.
    Men jeg forstår ikke hvordan folk bare kan dømme det ud fra at det er heste vi fandt på en fold? Det er det jo ikke?
    Da jeg oprettede min part der havde jeg kun 6 billeder af ham, og de var ensartede. Men der dømte folk ikke? Men ja, jeg kommer aldrig til at forstå sådan noget. Men det må folk selvom, jeg gider ikke diskutere. smiley


  • #13   2. sep 2012 jeg var sikkert vedkommende som du hentyder til sagde at de var tynde.
    Jeg spurgte helt sødt om i var opmærksomme på det og om der blev gjort noget ved det - men jeg fik intet svar.

    Du kunne jo have svaret (eller skrevet i hestens beskrivelse) at i er klar over at de er for tynde og at de allerede får så og så meget foder.....osv...

    Grunden til at nogen afviser fordi de mener at du ikke har nogen tilknytning er IKKE at de mener at du gik ud på en mark og tog billeder af fremmede heste og sagde at det var dine. MEN at de mener at du ikke ser dem ofte nok - ikke har så meget kontakt til disse heste. Grunden til at dette er en af "reglerne" er jo for at folk ikke begynder at oprette 30 heste bare fordi man engang har redet på dem, eller fordi ens veninde har den gående på en mark. HG ønsker at der er "liv" i profilerne så de bliver vedligeholdt og opdaterede. Og dette kan de kun blive hvis man regelmæssigt omgås hesten smiley

    det skal lige siges at jeg bød dem begge velkommen smiley


  • #14   2. sep 2012 De sejeste fjordbasser: Nej det er ikke dig! Du spurgte sødt, men havde fået nogen i indbakken med at de var meget tynde. Så nej det var skam ikke til dig! Og de får foder, og der er ved at blive gjort noget ved det. De får mere mad en de plejer smiley
    Det ved jeg, men ser dem stortset hver weekend. Og skal snart derop igen. smiley

    Maria K: Ja måske er det barnligt... Men i høre slet ikke hvad jeg skriver. Min VENINDE PASSER de heste! De går nede ved dem sortset hele tiden. Nu er problemet bare at jeg har en part, og ikke har råd til flere.. Og jeg ville gerne, men de bord i nordjylland. Og jeg i midtjylland. Men jeg er der oppe så tit jeg overhovedet kan... smiley


  • #15   2. sep 2012 ja, ok... smiley jeg kan ikke huske om du skrev det i teksten, men det kunne være en god information at have at du er der regelmæssigt dvs stort set hver weekend smiley

  • #16   2. sep 2012 Jeg forstår ikk at folk gider at bruge tid på at smide l**t i hoved på andre når man bare ka trykke Velkommen eller afvis? smiley

  • #17   2. sep 2012 De sejeste: Ja, det tænkte jeg så ikke lige helt over.. Men ja. Men det der med foder, det var altså ikke for at du skulle føle dig truffet, det var virkelig ikke meningen... Der var bare nogen stykker der havde været lidt grove i munden omkring det i min PB.. Men vi er obs på det.:-)
    Knirke: Nej, det forstår jeg heller ikke! smiley


  • #19   2. sep 2012 Luna: jaja. Men nu gider jeg ikke bruge
    Mere tid på det:-)
    - Jeg ved hvad der er rigtigt og i kan kun sidde og gætte og bedømme:-)


  • #21   2. sep 2012 Jeg har da heste oprettet? Og jeg har ikke tænkt mig at operette dem igen. Jeg oprettede dem fordi min veninde synes de skulle oprettes på min?:-)

  • #23   3. sep 2012 det er også tit sket for mig..
    der er bare nogle herinde der mener at hvis ikke hesten bor i dit hus, så har du ingen tilknytning.. ´(overdrivelse fremmer forståelse;)


  • #24   3. sep 2012 men samtidig ville man nok ikke tro at man havde meget tilknytning til sin venindes mors onkel.. og hvis du kun ser dem hveranden uge (som du hentyder til: ser dem stortset hver weekend. Og skal snart derop igen)
    så er det måske ikke lige de heste du skal oprette???


  • #25   3. sep 2012 så hellere opret dem i et fotoalbum:):) det har jeg gjort når jeg har været på ridelejer eller lignene:)

  • #28   4. sep 2012 Jeg ved godt det er plat at oprette dem. Og det kan jeg godt se nu. Men jeg synes ikke hele hg er dumme bare fordi de ikke byder dem velkommen? Jeg skrev bare om folk mener at JEG virkelig er så dum at finde nogen heste på en fold og oprette dem? Nej det ville jeg ALDRIG gøre! Men jeg gider ikke diskuteree det mere. I har jeres mening og jeg har min. Men jeg gider heller ikke oprette dem i et album. Det er lige meget.;-)

  • #30   5. sep 2012 Nej nej det ved jeg godt? Men det er noget andet?:-)

  • #31   6. sep 2012 luna & bettemus :det er altså plat at sammen ligne med mord!

Kommentér på:
Heste jeg oprettede igår...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce