{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

tilknytning til oprettede heste {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg siddet og set flere af de heste der er på vej ind, og flere steder står i kommentarene, at teksten mangler at beskrive ens tilknytning til hesten...

Kan det virkelig være rigtigt at for at folk herinde er tilfredse, så skal man skrive når man opretter sin egen hest, at det er ens egen. eks:

"Musse er min egen hest, jeg har haft hende siden jeg var 5 år gammel, og har derfor fuldt ret til at oprette hende"

Jo, jeg skriver da tit i beskrivelsen når jeg opretter en ny hest jeg har købt hvor og hvornår jeg har købt den, hvad den skal bruges til osv. Men de gange jeg har oprettet en hest jeg har haft i længe, skriver jeg da aldrig at det er min hest, kan det virkelig være rigtigt at det er nødvendigt. HVad mener i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilknytning til oprettede heste
  • #2   10. dec 2009 Jeg har det lidt som Camilla, at der er rigtig mange herinde der er for kritiske, der skal være plads til alle, også piger på 10 år, som ikke så nemt kan skrive en halv roman om deres hest eller part, eller kan formulere sig så det er nemt at fornemme tilknytningen.

  • #3   10. dec 2009 jeg tror ikke jeg nævnte noget omkring dette da jeg oprettede cosmo og der var der ikke nogen der sagde noget?
    man kan vel godt læse ud fra teksten om relationen, hvis man altså læser godt nok.


  • #4   10. dec 2009 jeg har det også som camilla s...

  • #6   10. dec 2009 Jeg synes virkelig at i skal huske og tænke på at aldersgruppen herinde går fra 9-10 år og op, og hvad en 10 årig skriver ved hesten, er altså anderledes som hvad en 25 årig skriver, huske lige at tjek alder næste gang inden i udviser kritik

  • #7   10. dec 2009 Jeg giver
    *Stutteri Bjørholm* (Labaniet) Helt ret i at man bør tjekke alderen på barnet, før man begynder at overfalde barnet verbalt.
    Der er mange piger på 9 - 10 år og også ældre, som har svært ved at udtrykke sig på skrift.
    Jeg har virkelig svært ved at se, at det kan være så vigtigt for nogle, at der ind i mellem skulle blive oprette en pony eller hest som, der måske ikke burde været oprettet efter HG og HG´s brugeres mening. At der sidder mennesker bag skærmene, som ikke har andet i livet at, gå op i end, at bedømme tilknytningen til andres oprettede heste er mig en gåde.


Kommentér på:
tilknytning til oprettede heste

Annonce