2.365 visninger
|
Oprettet:
sixten langholt {{forumTopicSubject}}
Så skete der noget helt vildt positivt:-D
Sixten' nye ejer er blevet medlem af vores lille gruppe... så nu kan vi endelig få at vide hvad der sker med ham
hvordan han er og hvordan hans udvikling inden for sporten er blevet:-D
sep 2012
Følger: 1 Svar: 4
Tänkte att jag kunde berätta lite om Sixten och hur han är idag
Sixten är en av dom mest fantastiska hästar jag någonsin fått chansen att träffa och rida, han är väldigt ambitiös och väldigt arbetsvillig.
Sixten har väldigt mycket personlighet, han är känslig men väldigt tillgiven och älskar all form av uppmärksamhet, pyssel m.m. Han har börjat tävla lite smått och har precis debuterat LA med nära 70%,
Jag läste ett inlägg om någon som sett en film och tyckte han såg tråkig ut. Sixten kom till mig i juli förra året och var då inte riden på väldigt länge, han var väldigt "ledsen" och ville inte göra någonting. Så han har fått ta det väldigt långsamt för att få chansen att bygga upp sig igen från början och redan nu har det hänt massor, han är helt magisk att rida
Så ni som har avkommor efter honom, jag hoppas att han har nedärvt sitt fantastiska temperament och personlighet, för då kommer ni få fantastiska hästar!
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 6 Emner: 123 Svar: 865
jeg er utrolig glad for min hoppe. jeg synes hun ligner ham rigtig meget. hun har også en fantastisk personlighed.
jeg så sixten da han stod ved hans jørgen höck. er så han nu rigtig godt ud, men var også i fuld ridning der.
er du inde på facebook? for så kan vi måske se billeder der?
sep 2012
Følger: 1 Svar: 4
sixten langholt