{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

DEBAT: dyrlæge :) {{forumTopicSubject}}

da der har været lidt stille i gruppen i en rum tid, tænkte jeg at vi kunne trænge til sådan en frisk debat, folk er self. velkomne til også selv at komme med idéer til andre debatter, det behøves ikke nødvendigvis altid at være spørgsmål vi snakker om herinde smiley

nuvel.. nu har jeg selv haft en meget dyrlægebegivenhedsrig dag, med bla. en kat, men også mit lille ismuleføl jeg følte mig nødsaget til at have kigget på.
jeg var ikke nødvendigvis sikker på at det var særlig alvorligt, omend det var mystisk, men tænkte jeg hellere ville være på den sikre side. Dyrlægen kunne hverken konkludere noget alvorligt eller noget særligt mystisk, udover min beskrivelse af fænomenet, som var underlig afføring og gulligt pus ud af samme ende smiley men som dog var forsvundet nogen timer senere da dyrlægen kom. vi fandt dog ud af at hun havde en lille smule høj temperatur, men ellers intet usædvanligt, om jeg kunne måske godt have sparet dyrlægen for turen..
men hvad mener i? er det bedre at ringe en gang for meget end en gang for lidt?
personligt synes jeg selv man kan komme til at være lidt for overbekymret men samtidig har jeg selv oplevet hvor hurtigt det kan gå med bla. føl, og er derfor måske lidt overbeskyttende..

men hvad er jeres holdning?
kan man bruge for mange penge på dyrlægetjek? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DEBAT: dyrlæge :)
Kommentér på:
DEBAT: dyrlæge :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce