15. feb 2012 Følger: 63 Følgere: 43 Heste: 15 Emner: 33 Svar: 293
Totalt provokerne... {{forumTopicSubject}}
Heej HG!
Undskyld men har virkelig brug for at komme ud med det her
Jeg er startet her i august på grundforløbet som smed, fordi jeg skal være beslagsmed, men lige som jeg er startet, har nok gået der i 2 uger, så begynder sygdommen og melde sig, jeg er nærmest ikk andet ind syg og har fået et fraværs brev, fordi jeg jo er begyndt og have en masse fravær og det provokere mig virkelig og nu ligger jeg her så igen, er dog ikk syg, men har utrolig ondt i ryggen og kan dårligt rejse mig, men bliver kun hjemme i dag, da jeg jo hele tiden kommer bagud, når jeg ikk er der...
Men oven i det, så keder jeg mig helt ekstramt, jeg har utrolig svært ved at stå op og morgen og vi er rigtigt mange på mit grundforløb, så der er rigtigt meget vente tid, hvor man laver ingenting, men jeg bliver jo nødt til at have det skide grundforløb, for at kunne komme videre
men det provokere mig virkelig og overvejer og stoppe, men hva skal man så lave? også kan jeg jo ik blive det jeg gerne vil være jo og har ikk rigtigt nogen andre ider, om hva jeg skal uddanne mig til...
Undskyld hvis det blev lidt langt, men havde lige brug for at komme ud med det
- THG
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.391
sep 2011
Følger: 82 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 65 Svar: 479
Fordi at at være smed er et stort arbejde og det ligger et meget stort pres på ens ryg. Også hvis hesten du ligger sko på, er lidt dum kan du hurtigt få ondt i ryggen og komme tilbage i sengen og lave ingenting.
Så jeg synes at du skulle tage til lægen og måske få nogle piller, og måske noget massage eller komme til fysioterapeut
Men god bedring!
okt 2007
Følger: 349 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.305
Så vil også sige at beslagsmed ikk er det bedste for dig, hvis du døjer med ryggen.
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
ondt i ryggen og beslagsmed harmonere ikke helt.
og sygdom hmm måske man kan tage afsted alligevel, når du kommer ud i de voksnes verden lægger man sig ikke syg fordi man har lidt snue eller ondt i halsen, i hvertfald ikke hvis man ønsker at beholde sit job.
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.356
Han har konstant ondt flere steder i kroppen, men siger, at det har man som beslagsmed, så man bliver nødt til, at lære at ignorere smerter.
Hvis du allerede nu døjer med dårlig ryg, så er der ingen, der vil tage dig i lære, da du nok ikke enang kan holde læretiden ud, uden at få mindst en diskusprolabs, det bliver for dyrt for læremester.
Tænk på, at ambolten i sog selv vejer omkring 45 kilo. Tænk, hvor mange gange om dagen den skal bæres frem og tilbage.
Totalt provokerne...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside